welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





donderdag 6 juni 2013

thank you


dit vintage plaatje zit op een metalen plaat moet bekennen dat die zo kant en klaar is gekocht bij de wibra , ze waren zo leuk en die laat je dan niet liggen , toch?
nog 3 1/2 kaartje  te gaan er ligt er een half af op de werktafel , morgen weer verder , heb dan heerlijk de hele dag vrij niets om handen dus ik ga er als een spurt achteraan 
Marijke v. O. volgende week komen ze naar je toe..........




8 opmerkingen:

Amanda zei

Mooi......

liefs Amanda

scrapfertier zei

hele mooie kaart Marijke Mag ik jou eens vragen wat voor lettertype jij hebt gebruikt ik vind hem heel mooi.
Leafs Tietje.

Riet zei

Wat een geweldige kaart Marijke.

Liefs Riet.

Hanny zei

Mooi gemaakt zeg, bij de Wibra kom je soms echt mooie dingen tegen, leuk hoor.
Fijn weekend, liefs Hanny

Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

Richtsje zei

Weer een echte lieverd Marijke! Mooie kleuren, lief plaatje en natuurlijk weer fantastisch afgewerkt met hele mooie details!

Groetjes Richtje

Wateringen zei

Heey lieve meid,

Ik heb een post over jou gemaakt,
om je eens in het zonnetje te zetten.
Je bent een echte kunstenares...
jouw kaarten zijn prachtig !

Kom je even kijken?

Lieve groetjes,
Marijke

Franse Brocante zei

Dag Marijke,

Ik heb net je site ontdekt bij de andere Marijke. Prachtige dingen maak je en het is heel terecht dat je zo'n waardering krijgt van iedereen. Groeten van Lilian en je bent ook van harte welkom op mijn blog.

Herma Schouten zei

Hallo Marijke,

Via het blog van WLVC bij jou terecht gekomen en aangenaam verrast door alle mooie creaties die ik hier zie. Ben gelijk volger bij je geworden.

groetjes van Herma
http://hermashobby.blogspot.nl