welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zaterdag 29 juni 2013

sneak peak


ik wil jullie beetje nieuwsgierig maken , ik heb een tweede blog maar krijg daar zelden of nooit bezoek volgers of reacties dus ik wil jullie nieuwsgierig maken en zou zeggen kom eens kijken waar dit stukje foto een onderdeel van is
ik beloof dat ik snel weer wat kaartjes zal plaatsen ook hier maar ja soms zit het tegen en soms zit het mee en dat is alles wat ik kan en wil zeggen daar over zeggen  hahaha




3 opmerkingen:

aanshobbyd zei

hoi heb even gekeken hoor,ben volger geworden jij ook bij mij?
Kan er ook nog wel wat gebruiken
groetjes

Hanny zei

Goh ik wist niet dat jij nog een blog had, wat leuk. Je laatste creatie (waar je hier een stukje van laat zien) is prachtig. Het hoeven toch ook niet allemaal kaarten te zijn, ik zie wel dat jij ook mooie andere spulletjes maakt en aan het versieren bent.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anneke zei

ik ga meteen kijken Marijke want ik volg je al een tijdje ook al kan ik niet altijd komen.
ik vind je kaartjes altijd prachtig
gr van An