welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 13 maart 2011

HET kan nu wel geplaatst worden

he he ze kunnen weer geplaatst worden
een tijdje terug had ik ze er al in gezet maar moest ze er af halen omdat ze nog met een wedstrijd mee deden en die vandaag afgelopen.
dit zijn twee voor beeld projecten van de clubdag oktober 2011 van club "freubelen cards and things" van Marja en we noemden het project HET omdat iedereen vroeg wat is het wat we gaan maken maar dat moest een verrassing blijven
ik had de vorige keer heel veel reacties er op gehad hier in de blog maar omdat die er af gehaald moesten worden de foto's heb ik toen alles verwijdert en nu dan toch nog maar een keertje geplaatst omdat ik ze wel in mijn blog wil houden

het paarse boekje heb ik foto's in ik heb heel veel losse foto's en zo kan ik die leuk opbergen


in dit prject heb ik cdroms zitten zoals foto cdrpms en vakantie cdroms , de bloemen zijn van een ketting die ik ooit eens gekocht heb en de naam tag is een metalen tag van Tim Holtz


hartstikke leuk dat je even langs geweest ben in mijn blog , ik zou het toch wel waarderen als je een reactie achter zou laten voor me
groetjes, marijke




zondag 27 februari 2011

twee kaartjes

ik had dan wel een week geen pc meer dan denk je van ik ga heel veel kaartjes maken maar het kwam er niet van , heel raar is dat
maar deze twee heb ik dus wel gemaakt
van de week ga ik toch weer een digi doen dat blijf ik leuk vinden maar tja druk druk druk waar blijft de tijd he , we zitten dinsdag alweer in maart



vrijdag 25 februari 2011

hij is binnen

nou hij is binnen maar werkt nog niet goed dus even geduld is iets met toestenbord en muis heb nu de kleinkinderen hier dus ik kan niet echt opschieten hoop morgen verder te kunnen

dinsdag 22 februari 2011

ben ik heel even

nee heb nog geen pc zit nu bij een vriendin te werken op haar pc
zaterdag komt de nieuwe pc als hij op voorraad is tenminste dus na het weekend ben ik weer in beeld
ik baal als een stekker , nu merk je pas wat je allemaal doet met een pc, maar 1 voordeel ik heb mijn werkkamer onderhanden genomen en heeeeeel veel weggedaan weer , ruimt zo heerlijk op
groetjesssssssssssss allemaal

zondag 20 februari 2011

even geen pc

sjoeterdesjoet, ik zit even een anderhalve week zonder pc, de mijne is gecrasht en moet zaterdag een nieuwe kopen ik zit nu via een vriendin haar pc te werken dus het blijft even poosje stil op mijn blog

maandag 14 februari 2011

thee kist

toen ik vrijdag bij de kapster was en zij haar thee kist aan gruzzels liet vallen zei ik weet je wat, ik maak wel een nieuwe voor je
ze had pas haar zaak verbouwt en in de zaak dus deze kleuren , en van die schitterende kroonluchters er in en van die hele mooie barokke spiegels , het behang wat tegen 1 wand zit zijn van die hele grote ronde figuren in zwart en goud en knal roze , dus dat papier past er precies bij, zo leuk daar geworden
morgen ga ik hem even langs brengen hoop dat hij goed is





zaterdag 12 februari 2011

condoleancekaartje

helaas zijn deze kaartjes ook nodig in het leven, ik hoop er voorlopig geen een weg te hoeven sturen
ik kreeg vandaag mijn bloemen pakketje binnen vanuit engeland van wildorchidscraft, een hele goede webwinkel en niet duur
ik had deze arons kelken er zien staan en dacht die kunnen mooi op zulke kaartjes
verder de lables ten van spellbinders gebruikt , papier is van onbekend merk ooit eens bij een goekope van alles wat winkel vandaan

leuk dat je langs bent geweest bij me , ik zou het waarderen als je een berichtje achter liet voor me
groetjes, marijke

iets totaal anders

met een schitterende candy van Bea had ik dit papier gewonnen, heel "zwaar "papier, weet eigenlijk nooit zo goed hoe ik dat moet bewerken
ik moet dus kaarten maken die naar een man kunnen denk wel dat dit ook zou kunnen
het papier is van graphic 45 de lijn renaissance fairy collection


tekst stempel is van fiskars , wish me quotes
leuk dat je langs bent geweest, ik zou het waarderen als je een berichtje voor me achter laat
groetjes marijke


donderdag 10 februari 2011

tweede vintage

wat is het toch lekker als je spulletjes hebt die goed op elkaar aanpassen
zoals dit papier van Paperstudio de lijn "mirabelle"
de brad is van Docrafts "Hanoverian epoxy"
de mini bag met het kaartje er in is van Canvas
blaadjes met de die van Crealies
tekst stempel is van fiskars "wish quotes"

gezellig dat je langs bent geweest, laat je nog een berichtje voor me achter?
groetjes marijke

woensdag 9 februari 2011

vintage

op verzoek eens een kaart zonder "tekeningetjes"( moest wel lachen hoor jolanda) dus bij deze weer eens een vintage kaartje
ik mag namelijk een hele stapel kaartjes maken voor iemand en dat gaan er dus van alles wat worden, alles door elkaar,ook condoleance
heel leuk om te doen en ik moet zeggen dat ik er steeds meer zin in ga krijgen
mijn handen doen vandaag stukken minder pijn dus ik was en ben weer in mijn sas maar ja was zonnig weer he dat scheelt, weet nooit hoe het morgen weer is.
het papier is van Paper studio uit de lijn Maribelle
de foto heb ik van internet afgeplukt , geen idee wie deze hele mooie dame is

leuk dat je even langs kwam , zou het gezellig vinden als je een berichtje bij me achter laat
groetjes , marijke

afdakje

bij een van de blogs die ik vaak bezoek heb ik dit model wel eens gezien, ik meen te weten dat ik dat bij Nicole heb gezien en dat vond ik zo leuk
heb hiervoor de digi van Mo Manning gebruikt.
het papier is van S.E.I uit de lijn Mimomsa.
de rand van het afdakje is van Martha Stewart, doily lace
het gras heb ik met mijn cricut gemaakt
letter stempeltjes van een doosje van de hema, daarin zaten hele leuke kleine losse lettertjes, gewoon kinder stempeldoosje
het hekwerk is ook een Martha Stewart pons , heb ik van de week bij doe@ding gekocht toen ze bij ons op de clubdag was



dit zijn de copics die ik gebruikt heb voor deze afdruk


gezellig dat je even langs bent geweest bij me , zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterliet
groetjes , marijke


dinsdag 8 februari 2011

een nieuwe woning

toen ik deze Hängler afdruk zag dacht ik meteen dit is er een voor iemand die gaat verhuizen.
magnolia's vind ik leuk maar de Hänglers mogen er toch ook wel zijn hoor
het papier is van Marianne design Eline's bright blue and green
mooi katoenen kantje er bij en een leuke tekst label waar ik helaas het merk niet van weet maar denk van MD ook

gezellig dat je langs bent geweest, laat je een berichtje voor me achter?
groetjes marijke

zondag 6 februari 2011

celebrate

tja daar is ze weer met haar ballonnetje, maar ik vind deze stempel zo geweldig.
heb hier voor het papier van Prima gebruikt de lijn Annalee, zo lief die kleurtjes
de dies nummer 6 van Spellbinders gebruikt en die heb ik naderhand met twee kleuren papier een extra rand aan gegeven.
een mooi bruin kantje met dank aan Femmy , kregen gisteren leuk presentje van haar tijdens de clubdag met hele mooie lintjes er in.
de takjes van crealies.

gezellig dat je langs bent geweest, zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achter laat
groetjes marijke

mijn HET is er af

sjoeter de sjoet hihihi
ik had heel spontaan gisteren mijn HET op mijn blog gezet omdat de clubdag voorbij was maar ik had niet in de gaten dat hij nog als wedstrijd staat in onze hobbie club , en de regel was daar dat hij pas na 13 maart overal te zien mocht zijn in andere clubs en blogs , omdat het een patroon van een van de leden was.
sorry voor diegene die al gereageerd hadden dat waren er al best veel mijn excuses daar voor
na 13 maart gaat hij alsnog de blog weer op dus voor hen die nieuwsgierig zijn dan toch nog maar wéér even een maandje geduld hebben
in de tussen tijd ga ik druk aan de kaartjes verder
groetjes, marijke

maandag 31 januari 2011

let is snow

de kerst is wel voorbij maar ik ga toch hele jaar door om kerst kaartjes te maken, ik wil niet meer zoals dit jaar in de stress komen dat ik op zijn laatst nog een stel bij moet gaan maken.
dit is in ieder geval nummer 1 van de hele reeks die ik moet gaan maken voor mezelf.
ik heb hier voor het papier van DCWV christmas combo gebruikt ( met dan aan Bea)
een Hängler afdruk en daarop heb ik stickles op de muts en de mouwen gebruikt
de ijs ster is van marianna Design
de border rand ie gemaakt met de pons van Martha Stewart, arch lattice


dit zijn de kleuren van de copics die ik heb gebruikt voor deze kaart



gezellig dat je weer even langs bent geweest,ik zou het heel erg waarderen als je een reactie achterlaat in mijn blog.
groetjes, Marijke

vrijdag 28 januari 2011

jarig

normaal zou ik morgen ( zaterdag)mijn kaartje plaatsen maar omdat we een dagje uit hebben zet ik hem nu alvast neer
ik heb voor deze kaart het papier gebruikt van websterpages "lullaby lane", in de cirkel papier van forever friends "springtime"
spellbinders die "beaded circles" de grootste ring
het maand stempeltje is van jillibean, is heel leuk de maanden zitten er los bij dus je kunt hem maken zoals je wilt
maar omdat ik op een verjaardags lijst sta ben ik aan het vooruit werken zodat ik mijn handen niet op een lege plek sla
de takjes zijn van een die van crealies
en uiteraard weer een hängler stempel , ze blijven leuk he

dit zijn de copic kleuren die ik heb gebruikt voor de stempal afdruk

gezellig dat je weer kwam rond kijken bij me , ik zou het erg waarderen als je een reactie achterlaat in mijn blog
groetjes marijke



peace begins with a smile

laat ik op mijn vrije dag nu maar weer eens met een andere kaart beginnen voor ik me hier op mijn huis houden stort ( heb helaas geen kaboutertjes die het doen voor me)
ik heb deze gisteravond nog zitten maken .
je hebt vaak scrapvellen met delen van een afbeelding er op waarvan je denkt tja wat moet ik daarmee zonde om er iets overheen te plakken maar toch kun je er eigenlijk niet iets mee , en dit was er ook zo een.
maar ik denk dat het wel kan zo
het papier is van websterpages "garden gala"
stempel is wederom van Hängler, ik vind die net zo leuk als magnolia,
knoop heb ik ooit in een candy gewonnen en is van button fashion
takjes met de die van crealies, tekst stempel is van fiskars "laugh with me quotes"
randje is geponst met een pons van Xcut
stickles op de vleugels en op het roosje
en ik heb haar ingekleurd met onderstaande copic kleuren


gezellig dat je even langs bent gekomen weer bij me , ik zou het erg waarderen als je een reactie achter laat voor me in mijn blog
groetjes, marijke


donderdag 27 januari 2011

is het al lente?

als ik zo aan mijn werktafel zit en naar buiten kijk, denk ik het lijkt wel lente , het zonnetje schijnt heerlijk en ik zie in het plantsoen voor me al tulpen en hyacinten en narcissen naar boven komen en zelfs mijn hyacint in mijn mini tuintje langs de voorgevel van ons huis heeft al groene blaadjes , heel vreemd, want zo warm is het niet het is gewoon koud zelfs, en mijn kachel snort goed voor mijn arme botjes en spieren, ik begrijp mijn vriendin heel goed nu waarom die naar curacao is geëmigreerd, ook zij heeft reuma en dan is warmte zo goed voor een mens.
maar ok het is wel lekker freubel weer , voor mij is het al weekend, heerlijk.
morgen even dagje door huis heen ruimen en banjeren , nu heb ik even pauze en dus weer een nieuwe kaart van mij
ik heb hier het papier van foreverfriends springtime gebruikt , heel zachte kleurtjes met een effen kleur achterkant die in het patroon papier voor komen
de stempel is van Hängler
heb de cirkels van de Spellbinders gebruikt in 3 maten
hoekjes zijn van Marianne Design
onderstande foto zijn de copic kleuren die ik gebruikt heb
gezellig dat jullie weer langs geweest zijn , ik zou het waarderen als je een reactie achterlaat voor me in mijn blog
groetjes marijke

woensdag 26 januari 2011

goeden morgen lady's

hoi lady's
gisteren was ik al aan deze kaart begonnen maar kon niet verder omdat mijn dochter vanuit de kapper langs kwam en is de hele dag gebleven wat al een unicum is omdat ze heel drukke baan heeft en weinig tijd dus daar heb ik lekker van genoten
vanmorgen was ik al mega vroeg wakker en kon niet meer slapen dus na een ontbijtje en de handen in warm water gedaan te hebben ben ik hem maar af gaan maken omdat ik zo ook weer de deur uit moet
ik heb twee favourite stempel afdrukken dat zijn Magnolia's en de Hänglers ze blijven schattig he
ik heb geprobeerd de distress techniek toe te passen die Nicole me voor gedaan heeft en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben
het papier is vanS.E.I mimosa
de takjes zijn van de magnolia, doohickeys, de bloem is van primamarketing met een deel ven een bloem van een wibra tak
en ingekleurd met onderstaande kleuren

gezellig dat jullie weer even langs kwamen bij me , ik zou het waarderen als jullie een reactie voor me achter laten in mijn blog
fijne dag allemaal
groetjes marijke


maandag 24 januari 2011

have a great day

nou de tekst zegt have a great day maar vandaag had ik echt zo een baal maandag bah niks geen great day
ik was het weekend al begonnen met dit kaartje maar moest steeds stoppen doordat mijn handen zo zeer deden, moest zo wie zo vandaag bij de huisarts komen voor de 4 maandelijkse controle ( alles was goed gezakt dus dat was mooi behalve bloeddruk hihihi) maar het is even nog de kiezen op elkaar zetten zegt hij tot ik naar de reumatoloog kan hoe zo geen wachtlijsten meer, kan pas 7 maart terecht en dan tot overmaat van ramp had ik weer problemen met de pc, nu kan ik weer niets met mijn mail, kan nu wel versturen maar komt niets binnen dus heb besluit genomen om maar een g-mail adres te nemen en die andere te laten gaan maar genoeg geklaag hihihi nu wat over mijn kaartje.
het papier wat ik hier voor heb gebruikt ? geen idee komt uit de afval la maar vond het wel toepasselijk deze dagen met de hartjes er op
in de kaart heb ik twee lables gemaakt met tekst stempels van fiskars , en achtergrond stempeltjes ,de pons rand is van martha stewart double arches deep, in het envelopje zit ook nog een tekst label van K&C
de magnolia is uiteraard weer met de copics ingekleurd
ik moet helaas morgen naar rotterdam naar harolds ben op de workshop van afgelopen zaterdag mijn blender stift kwijt geraakt ik kan hem nergens meer vinden dus ik ga maar weer even andere halen

hij is dubbel omdat ik die tijdje terug verkeerd had gemaakt op de clubdag maar kwam nu goed van pas weggooien kan altijd nog he hihihi
dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb met de copics
gezellig dat je even langs bent geweest weer , ik zou het leuk vinden als je een reactie voor me achter laat
groetjes marijke




zondag 23 januari 2011

bestand heel duidelijke nummertjes voor op de copic ciao doppen

van mijn vriendin Anja Zom
heb ik een nieuw bestand gekregen voor de nummertjes om op de doppen van de copic ciao's te doen, waarvoor mijn dank ben er super blij mee anja
er zijn wel bestandjes met nummertjes maar die zijn zo klein en onduidelijk, haar man Cock heeft het voor haar in exel bestand verandert ( dank je wel Cock je bent een kanjer) en nu ziet het er bij mij op de doppen zo uit
als jullie het bestandje willen hebben het staat in mijn side bar , even klikken er op en je komt meteen in het exel bestand terecht
je print het uit op een sticker vel ( a4) daar over heen een plakkende sheet en dan met een afstands pons van 6 mm ( rondje of een bloem) uit ponsen en met behulp van een speldje waar je de achterzijde van het plak velletje mee afhaalt op je doppen plakken
het is even een werkje maar als je eenmaal klaar bent heb je er zo veel plezier van
ik hoop dat jullie er wat aan hebben
groetjes marijke

zaterdag 22 januari 2011

workshop van nicole gehad


ik ben vandaag naar een workshop van Nicole geweest , eindelijk is het er van gekomen en jee wat gezellig zeg heb er weer zo veel geleerd

maaike had een heerlijke lunch ook en omdat het groepje niet mega groot was , was het lekker beppen en lachen en gieren, he nicole waarom wil je niet met een peukje op de foto hahahahaha
en een leuke spullen dat Maaike verkoopt in haar hobbie winkeltje en dan heb ik het over echt heel mooi materiaal die ik in andere scrap winkels nog niet gezien heb echt heel mooi maar ja ik had bepaald bedrag mee genomen en verder wilde ik niet gaan , hield nog 5 euro over die gaan weer in de pot voor een volgende ronde hahaha
op de bovenste foto zit ik in het midden