welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 23 januari 2011

bestand heel duidelijke nummertjes voor op de copic ciao doppen

van mijn vriendin Anja Zom
heb ik een nieuw bestand gekregen voor de nummertjes om op de doppen van de copic ciao's te doen, waarvoor mijn dank ben er super blij mee anja
er zijn wel bestandjes met nummertjes maar die zijn zo klein en onduidelijk, haar man Cock heeft het voor haar in exel bestand verandert ( dank je wel Cock je bent een kanjer) en nu ziet het er bij mij op de doppen zo uit
als jullie het bestandje willen hebben het staat in mijn side bar , even klikken er op en je komt meteen in het exel bestand terecht
je print het uit op een sticker vel ( a4) daar over heen een plakkende sheet en dan met een afstands pons van 6 mm ( rondje of een bloem) uit ponsen en met behulp van een speldje waar je de achterzijde van het plak velletje mee afhaalt op je doppen plakken
het is even een werkje maar als je eenmaal klaar bent heb je er zo veel plezier van
ik hoop dat jullie er wat aan hebben
groetjes marijke

5 opmerkingen:

nicolet zei

Oooh dat ziet er wel heel handig uit zeg!!

Marja Sch zei

Wat handig Marijke dit ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip. Gr Marja

Thea zei

Ja handig he , ik heb het verleden jaar zo ook gedaan.....alleen met een hele fijne fineline ralles zelf opgeschrven.
Dis is natuurlijk veeeel makkelijker ;):)

Gr Thea

Durvina zei

Wat super handig!
En je bericht hieronder, het ziet er supergezellig uit zo met een cluppie dames, en ik kan me voorstellen dat je veel tips van Nicole hebt gekregen.

gr, Durvina

Unknown zei

Hoi Marijke, ik koop de komplete lijn meestal via internet site's ik kijk bij alle aanbieders wat ze hebben en ook naar de prijs, de een en de ander daar scheelt het nogwel eens in de prijs.
Dus shop ik op het internet. En koop ook wel bij Marloes van Doeding of ik bestel het bij haar.

Groetjes Peter