welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





maandag 23 april 2018

steampunk debutante graphic45






hello everyone,

 I would love to show you all my latest album with my favorite paper ... Graphic 45
this time I used the steampunk debutante line and its soooooooo gorgeous.....
wished I could afford to buy all lines but thats not possible for me so have to deal with what I have here  in my stash and to be honest its shrinking... my paperlines .....


I am a huges fan of steampunk.. the fairytales ...elves... fairys,,, magigian...trolls....romance etc etc.... and love to watch movies with it as well hahaha
hope you like my book.... subscribers to my chanel on you tube are more than welcome 
have  great day you all ... it promises to be great weather next week so I am going to enjoy that if possible

greetings Marijke


hallo allemaal
alweer een nieuw boek klaar dit keer met de papier lijn steampunk debutante van graphic45
en is hij mooi die lijn? ik ben er groot fan van van grapic45 de sprookjes de elfjes  de magie  de romantiek ... het straalt er gewoon van af
hoop dat jullie hem leuk vinden ga eens kijken op mijn filmpje hier hoe het boek er uit ziet ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en geef me gerust een like  of abonneer je op mijn you tube kanaal

ga nu genieten van het mooie weer en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe
groetjes Marijke



Geen opmerkingen: