welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





woensdag 24 juli 2013

July

och och wat was het warm de afgelopen dagen he , geen weer om in een werkkamer te freubelen maar buiten of bij de ven binnen met een goed boek
maar ja de verjaardags lijst van clubs gaf toch echt een jarige aan deze maand dus er moest wel een kaart afgemaakt worden die al meer dan een week op de werktafel lag
hij is inmiddels op de post dus zal ze hem al we gehad hebben denk ik daarom durf ik hem nu al te laten zien

we hebben heerlijk 3 weken vakantie momenteel , al gaan we niet met een reisje weg of zo we kijken per dag aan wat we gaan doen, hangt ook van het weer af, zoals gisteren was het me te heet om maar iets te doen , gelukkig ziet het er koeler uit buiten nu

wens een ieder die nu ook vakantie heeft een fijne tijd toe , voor die gene die nog moeten werken zeg ik werk ze ik zal aan jullie denken



11 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtig kaartje.
Geniet van je vakantie.
Groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi kaartje heb je daar ! top hoor
grtjs,martina
x

Jolanda zei

OOO WOW Marijke wat een schitterende kaart is het geworden en ja dat alles ondanks de warmte, want dat was toch weer even te...en overal waar te voor staat is.....:)

Liefs Jolanda

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Marijke, heel mooi. Geniet van je vakantie.
Liefs van Anita

Trijntje zei

Hoi Marijke, Wat een prachtig Magnolia kaartje. Heel erg mooi gemaakt. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

Unknown zei

Wat een lief kaartje, heel mooi gemaakt.

Groetjes, Joke

Anja Zom zei

Mooie kaart buuf!
Groetjes van Anja

Marijke zei

Heel mooi kaartje en dat met die warmte. En ook gefeliciteerd met je aankomende 3e kleinkind. spannend hoor, de mijn is net zo ver maar dan de 2e. Groetjes Marijke.

scrapfertier zei

wOWW EEN HELE MOOIE KAART.
lEAFS tIETJE.

Richtsje zei

Knap hoor Marijke, ik ben vandaag voor het eerst met ventilator weer op mijn hobbykamer te vinden maar mis totaal de inspiratie....dan maar even bloggen en wie weet... Jij hebt een prachtige kaart voor deze jarige gemaakt! Geniet van je vakantie...ik mag nog een week werken..

Groetjes Richtje

scrapfertier zei

Ondanks de hitte heb er een prachtige kaart uitgeperst Het is nu gelukkig wat koeler wij hebben veel regen en onweer gehad Is zo ook wel even lekker.
Leafs Tietje.