welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 3 mei 2013

teddybo kusjes......



als je niet kunt stofzuigen etc. omdat je bang bent dat je de bel niet hoort als DHL met je pakje langs kan komen tja dan ga je toch scrappen en freubelen en ik moet zeggen ik vind het absoluut geen straf hoor hahahaha
ik heb via buuf Ineke mijn afdrukjes op aquarel papier uit laten printen om te kijken hoe de inkt werkt van een Epson printer en ik ben om........het loopt niet door met mijn distress inkt , toppie dus er gaan een extra printer komen hier voor de afdrukjes ga volgende week of zo eens even kijken er voor

het papier is van Kaiserkraft uit de kit van Scrapdelight , een Noor stans gebruikt, een hekje van Marianne design creatables LR0205 

ben benieuwd wat jullie er van vinden
fijn weekend allemaal geniet van die heerlijke zon, Marijke


12 opmerkingen:

Els Wouters zei

Mooi hoor Marijke, en idd epson loopt niet uit. Ik heb ook zo eentje. Groot gelijk dat je niet gaat stofzuigen, stel dat je hem mist zeg!!! En freubelen is toch veel leuker ook.

martina's kaartjes zei

knutsel maar lekker verder hoor, dat stofzuigen kan wel wachten ! groot gelijk !
en dan een heel erg mooi kaartje maken,
top
grtjs, martina
x

Durvina zei

Wat een straf he, dat freubelen ;)
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met de Teddy Bo, ik moet toegeven dat dat ook echt schattige afbeeldingen zijn.

liefs, Durvina

Mihaela zei

Great card, love all details!!!

corryskaart zei

hoi marijke
wat een lieverd van een kaart met die leuke teddy-bo erop!
zelf heb ik een hp-printer maar die loopt ook niet uit,gelukkig maar,haha
groetjes
corry

Anneke zei

wat een super gave kaartjes weer en ook de vorige kaart is zo leuk met die deur en raampjes.
groetjes An

Marianne zei

Leuk gedaan Marijke
Liefs, Marianne

Anoniem zei

Mooie kaart Marijke!
Liefs, Sandra

Richtsje zei

Schitterend Marijke! Mooie kleuren en zo'n lieve Teddybo...erg mooi gemaakt! Je vorige creaties mogen er ook zijn hoor, zul je altijd zien even niet kunnen bloggen en dan mis je gelijk allerlei mooie dingen! Prachtig werk!

Groetjes Richtje

esmee zei

een lief kaartje

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat maak jij toch altijd een
bijzonder mooie kaarten..

Zo mooie afgewerkt,
en die schattige details..

Ik wens je een fijne week!
Liefs,
Marijke

Cora Hoekstra zei

Prachtig gemaakt, met zoveel laagjes, waardoor je diepte creƫert.
Leuke details en een leuke stempel.