welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 6 januari 2013


lekker he als alles weer eens mee werkt , ik kan mijn gedachten helemaal weer weg laten gaan als ik met de frutsels bezig ben ,radio zender of zo aan, even helemaal weg van alle zorgen en gewoon in mijn eigen hokkie  quality time nemen ;0)
en dan komt er dus een kaart met een vloppie er op uit mijn handen
hoekstansen zijn van Noor
magnolia afdrukje
brad van docrafts hanoverian
fluweel bandje
papier is van prima
tekst stempels van JOY en van Fiskars
handgreepje aan label kaart van spellbinders
hoekstempel VIA Paperwold

groetjes Marijke


15 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Wat een leuk idee de kaart op deze manier te maken. En hij is bovendien ook erg mooi geworden. Groetjes Janny

Jolara zei

super mooi ! liefs Joyce

Trijntje zei

leuke kaart Marijke.Je vorige was ook al zo mooi. Groeten Trijntje

Sinikka zei

Die is mooi bedacht. Heel erg leuk. Wordt opgeslagen in mijn hersenen.
Gr. Sinikka

Richtsje zei

Mooi dat je weer lekker kunt genieten Marijke!! Ik wens voor je dat het zo wat mag blijven. Deze kaart is echt een prachtige creatie, leuk zo met dit "vloppie"! Leuk zoals je alles weer op elkaar hebt afgestemd, echt een beauty!!

Groetjes Richtje

Miranda Slagboom-de Groot zei

Fijn dat je weer lekker kunt freubelen.
Je hebt een pracht van een kaart gemaakt.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Soms zit inderdaad alles mee en kun je lekker even alles laten zoals het is een heerlijk knutselen. Het resultaat mag er dan ook zijn, prachtig!
liefs Hanny

corryskaart zei

hoi marijke
toch heerlijk als je zo kan genieten in je freubelhok:-)) en je kaart ziet er geweldig mooi uit
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart Marijke.
Echt schitterend mooi.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Chantal zei

Wauw meis, hij is geweldig! Lieve groetjes, chantal

Anja Zom zei

He Buuf,

Je bent echt weer lekker bezig he?

Hij is weer leuk joh.

Groetjes van Anja

Jolanda zei

Ja das een lekker gevoel he als je je weer helemaal kunt laten gaan. Je kaartje is schitterend geworden een echt toppertje.

Groetjes Jolanda

cornelie zei

Heerlijk als alles zo mee zit:) Het resultaat is schitterend!!! Groetjes, Cornelie

Durvina zei

Wat is dit een schatje, erg leuk zo met dit zakje waar een tag uitkomt!

liefs, Durvina

Marieke zei

Wat een super gave, mooie kaart zeg. Erg stijlvol. Leuk gedaan met het "label" wat erbuit komt!

Groetjes van Marieke