welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zaterdag 21 juli 2012

jingel bells



tja ik heb me eens uitgeleefd op een kerst huis
was eerst de bedoeling alleen een huis kaartje te maken maar er kwam meer  en meer bij
heb hiervoor de mallen gebruikt van marianne design zowel het huis als de kerst bomen
de lantaarn is van tim holtz
papier is van maja design
deze kaart hou ik hier zelf, hij bleef niet overeind staan dus ik heb het vast getaped ach staat wel leuk straks met kerst op de vensterbank , toch?
ben benieuwd wat jullie er van vinden
fijne dag allemaal , Marijke

17 opmerkingen:

Jolanda zei

WAUW en WAUW Ja wat moet ik nog meer zeggen.....SUPER GEWELDIG SCHITTEREND uhhhhh dat is wel zo ongeveer een echt TOPPERTJE Marijke.

Fijn weekend en liefs Jolanda

Riet zei

Wowww Marijke,Wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Noriko zei

Hoi Marijke,

Klinkt zo bekend joh.
Dit kan nog wel en dat kan er ook nog wel bij enzenz.
Maar het resultaat mag er zijn.
Je kaart is super mooi geworden.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Ilonka zei

Echt beeldschoon en wat een prachtige details.

Liefs Ilonka

Anoniem zei

Wow! Wat gaaf Marijke! Ik zag deze mallen en ik was ook gelijk verkocht hahaha maar toen ik de prijs zag ben ik toch maar niet overstag gegaan ;-) Je kaart is super geworden, dat zal zeker leuk staan straks op de vensterbank!
Liefs, San

Bep zei

Hoi Marijke,

Wat een super wauw kaart heb je gemaakt een genot om naar te kijken en al die leuke en mooie details echt een grote WAUW kaart.

Gr...Bep

corryskaart zei

hoi marijke
ziet er echt als een winters tafereeltje uit en heel erg mooi!
groetjes van corry

Anoniem zei

Wat leuk!!!

Groetjes van Inge

Sandra zei

leuk kaartje hoor marijke
gr sandra

Anja Zom zei

Heee Marijke,

Die is leuk geworden zeg toppie!!!!

Groetjes van Anja

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Marijke.
Echt een kunstwerkje is het geworden.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Super gedaan wat een leuk idee! Zal zeker weten erg gezellig staan.
Groetjes van Ageeth

Lia zei

Geweldig leuk is dit kerst tafereeltje, super gemaakt,
groetjes Lia

Silvia zei

In 1 woord: schitterend.

gr. Silvia

cornelie zei

Fantastisch kaartje Marijke!!! Groetjes, Cornelie

Janny's Cards Creations zei

Wowowow GEWELDIG. Groetjes Janny

lenny zei

Superrrrrrr gaaffffffff Gemaakt Marijke
groetjes lenny