welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





dinsdag 5 juni 2012

huisje

he he ben ik weer even wat een mega dip zeg kwam niets uit mijn handen behalve de pittige nieuwe opdracht voor HJ 88 die moest op tijd af zijn
had bij hobbyvoordelig de drie nieuwe mallen van marianne design gekocht , de huizen en meiden die zijn leeeeeeukkkk
dit is mijn eerste poging , nog niet helemaal wat ik zou willen maar ok volgende zijn misschien beter
heb ook het mooie nieuwe papier van maja design gebruikt zooooooooo mooi en romantisch...........

gezellig dat je langs bent geweest bij me ben benieuwd wat je er van vindt
groetjes, Marijke

16 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi marijke
fijn om te lezen dat je uit je dipje bent gekomen en ik weer kan genieten van je meer dan mooie kaarten:-))
groetjes van corry

Marja Sch zei

Wat een leuke huizenkaart. Super Marijke

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! zeer sterk !!!! knap hoor !
grtjs, martina
x

Mieke zei

Whow, die is echt prachtig zeg!

Petra zei

Wat heb je dat leuk gedaan Marijke. Super hoor
Groetjes
Petra

nicolet zei

Schitterend Marijke!
groetjes Nicolet

Silvia zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marijke. Vond zelf de huisjes vrij groot, maar als ik naar je kaart kijk twijfel ik of ik er toch niet 1 wil hebben.

gr. Silvia

Riet zei

Ohhh wowww Marijke,wat een schitterende kaart.
Ik heb er 1 gekocht.

Liefs Riet.

Sandra zei

superkaart
gr sandra

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw geweldig zeg.
Groetjes Miranda

Noriko zei

Heel mooi Marijke.
Super zoals je het huis heb verwerkt op de kaart.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Anja Zom zei

Hij is leuheuheuheuk Marijke!!!

Hihihi groetjes van Anja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marijke,ik vindt het er heel leuk uitzien,de mallen zijn wel groot vind je niet?Ik heb er mee in mijn handen gestaan en wel een ideetje er mee maar zo'n easelkaart leent zich er ook goed voor,leuk met die boom erbij,groetjes Miranda

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je ervan gemaakt Miranda en de mallen lenen zich er goed voor, Groetjes Marga.

Gea zei

wauw, hij is prachtig!
Groetjes Gea

Anoniem zei

wauw die is mooi marijke
in de ban van de huizen hihihihi
groetjes ineke