welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





donderdag 16 februari 2012

op de fiets

 wat werkt het toch heerlijk als je werkkamer helemaal aan kant is en alles weer een goed plekje heeft gekregen
voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
witte papicolor
design papier van kaisercraft "Lush Collection"
stans van memorybox "Pristine border"
Marianne Design blaadjes stans
tekst stempeltje v.d. action
magnolia afdrukje
copics
chalk 
taart randje 
labeltje x-cut 
lintje



 gezellig dat je op visite bent geweest bij me , ben benieuwd wat jullie er van vinden , laat het me gerust weten , dat word altijd gewaardeerd
fijne dag verder
groetjes Marijke

17 opmerkingen:

Chantal zei

Jaaaa!!!! Ik weet jou ook zeker te vinden op het www Marijke, want ik wil jouw kaartjes voor geen goud missen! Deze is ook weer helemaal superzzz meis! Die wolken erachter heb je ook helemaal te gek gemaakt! Lekker hè freubelen in een opgeruimd hokkie hi hi Lieve groetjes, Chantal

Jolanda zei

hoi marijke

wat heb je weer een schitterend kaart weer gemaakt en nu maar wachten op dat mooie fietsweer

groetjesssssss Jolanda

Gea zei

hij is weer mooi Marijke!!
Groetjes Gea

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt, heel erg leuk, ook met de wolkjes enzo, erg schattig,

maar nu vraag ik me toch af waar je nou de chalk hebt gebruikt ;)

groetjes
angelique

Corien zei

Vandaag al weer zo'n prachtig kaartje! Ik geniet ervan.
Momenteel heb ik zelf 100 ideen maar als ik aan de slag ga wordt het niks.
Dus maar gewoon wat haakwerkjes afmaken.....
Fijne avond.
Liefs,
Corien

Ankie vd Polder zei

Ja zeker, ik heb toevallig ook mijn kamer van de week opgeruimd. Je kunt overal weer makkelijker bij en leuke bijkomstigheid van het opruimen is vaak dat je dingen tegenkomt die je eigenlijk alweer vergeten was. Je kaartje is trouwens ook erg leuk. Groetjes, Ankie

corryskaart zei

hoi marijke
een kleurrijke kaart weer uit jou handen, erg mooi en die randstans vind ik geweldig mooi!
en toevallig vandaag ook weer even wezen puinruimen in mijn hobbykamer,wat kan een mens een rommel maken he?hi,hi
groetjes van corry

Marga50 zei

Hoi Marijke, meid wat een super mooie kaart heb je geplaatst. Zo mooi gekleurd en je achtergrond mooi gedaan. Hoe heb je dit eigenlijk gedaan?? Fijne avond en groetjes van Marga.

marion zei

Wat is dat schitterend ingekleurd Marijke en wat een heerlijke vrolijke kleurtjes heb je voor het kaartje gebruikt. liefs, Marion

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Marijke.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

arjette zei

Wat een mooi kaartje!! Je stempel is erruugg mooi ingekleurd en die wolkenlucht op de achtergrond is prachtig!!!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en mooi kaartje Marijke, heerlijke kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Sinikka zei

Het is weer een schatje en mijn komplimenten voor de achtergrond. Super.
Gr Sinikka

Sandra zei

lief kaartje marijke
gr sandra

regina zei

een prachtig kaartje!
heel leuk afdrukje en mooi gekleurd!!

gr regina

LAURA KANT zei

Wat een super leuke kaart is dit, Marijke! Zo'n schattig Magnoliaatje heb je gebruikt! Een heel fijn weekend! En ja, ik zal mijn hobbyplek ook eens een beetje gaan opruimen. We krijgen dit weekend nl. bezoek uit Nederland.

Hugs, Laura

cornelie zei

Wat een enig kaartje Marijke, top!! Schattig stempeltje is dit:) Groetjes, Cornelie