welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





dinsdag 24 mei 2011

problemen met de blog

waardeloos ik kan bij niemand reageren in hun blog ik moet me steeds aanmelden en dan sta ik anoniem en wil ik dan het bericht alsnog door sturen kom ik weer in het deel van inloggen
ik vind het zo frustrerend dat ik niet kan reageren bij iedereen

ik heb een oplossing gevonden er voor ik heb opera browser gedownload , wel even wennen maart daarin werk blogger prima

3 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Dat heb ik ook de hele dag al Marijke...waardeloos hè? Hoop dat het nu wel lukt..
Groetjes, Maurice

Ankie vd Polder zei

En ook ik heb er last van. Kennelijk bij blogspot zelf een probleem denk ik zomaar. Groetjes, Ankie

Yvonne zei

Herkenbaar! Ook ik zit hier met vraagtekens. Groetjes, Yvonne