welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zaterdag 21 mei 2011

harten easel


een harten easel, ik vond die zo leuk bij anderen op de blogs en in de clubs en ik had toch die doily lace harten gekocht dus tja dan moet je mee he en dat was zeker niet tegen mijn zin in hoor hahaha 
en samen met een teddy bo  wordt het een heel leuk geheel vind ik zelf 

de grote bloem is van making memorie en de tekst label is van de stamps van Nicole Verkooyen te verkrijgen bij duijmelot de takjes zijn met een stans van crealies gemaakt
hoop dat jullie hem leuk vinden
tot een volgende keer maar weer dan
groetjes marijke

8 opmerkingen:

chantal en sygrid zei

schitterende kaart marijke
echt super
ik heb deze set stansen vandaag ook binnen gekregen en ze zijn echt geweldig
liefs chantal & sygrid

regina zei

hoi

schitterend kaartje!!

super mooi model en een gaaf afdrukje!!

gr regina

Unknown zei

Gaaf is ie mooie kleurtjes en een super hart.

Tineke van der Linden zei

Een supermooie harteaselkaart Marijke!! Deze stansen zijn zo prachtig...ze staan ook nog op mijn hebbe-lijstje ;)
Groetjes Tineke

Lia zei

Het is een geweldig kaart zo, prachtig gedaan, ze staan op mijn verlanglijstje haha, maar die is zoooooooooooo lang,

groetjes Lia

Gea zei

Wat een mooie kaart!
Een heel leuke manier om de hart-stans te gebruiken
groetjes gea

Yvonne zei

Wow, Marijke wat een supers mooi easelcard. De Teddy vind ik echt zo leuk!
groetjes Yvonne

Chantal zei

Hai Marijke, ook deze kaart is prachtig zeg! Groetjes, Chantal