welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 16 januari 2011

verslag poezen kraam bezoekje

nee ik ben geen paperazzi hoor maar ik maak graag foto's alleen om de een of andere reden zijn die van mij van gisteren totaal niet goed , gelukkig heeft mijn vriendin ook camera's dus dit is een foto van mezelf door haar gemaakt
de kittens zijn wel heel erg klein zeg vooral rakker het vrouwtje past op de palm van mijn hand en weegt zo verschrikkelijk licht
het zijn schatjes en zowaar ging ze gisteravond uit zichzelf drinken uit het waterbakje dus ze eet nu zelfstandig en ook het drinken gaat zelfstandig maar ze wordt nog wel bij gevoerd met kitten melk
de reden dat ze zo op de bank met het voer zitten was op advies van de dierenarts ze moest een plaats maken die op de couveuse leek uit zijn praktijk dus eten en drinken dicht bij maar dat zal voor korte duur zijn van de week gaat het voer en de drink bak op de grond en zo van lieverlee een stapje verder naar de keuken
ik zei toen we weg gingen je mag mijn zakken wel na kijken misschien neem ik er per ongeluk wel een mee ;0) ze zijn zooooooooooooo lief maar ja die twee van ons zelf heb ik de handen aan vol hihihi das meer als genoeg en ik wil geen echtscheiding door er nog twee bij te nemen hahahahahaha
zo en nu aan de kaart weer voor de nieuwe magnolia club die geopend gaat worden
dutch magnolia lovers ,wil een poging wagen voor het DT die ze gaan opstarten

4 opmerkingen:

Sinikka zei

Oooh, Marijke ik wil ook twee nieuwe katjes. Want die van ons vindt mij nooit lief als ik wil knuffelen. Nou onze Silva heeft Roger voor 13 jaar terug uit het asiel gered, en natuurlijk ben ik super blij met haar, nu weet ik tenminste hoe ze eruit zag toen ze nog ieniemienie was.
De twee kittens lijken sprekend op haar. Ik kan me voor stellen dat je ze zo in je zak laat glijden.
Hartsikke bedankt voor de foto. (Dadelijk te gebruiken als hint hier thuis hahaha)
Ook bedankt voor je lieve berichtje en ik duim voor je met de DT poging.
Gr. Sinikka

Sandra zei

Oh marijke wat leuk die foto en wat jammer dat die van jou niet gelukt zijn.Gelukkig heb je toch nog een foto van ze. Ja die van mij waren wat ik gisteren al zei ook heel klein, maar vreselijk leuk. Heb een vriendin als die hier komt en ze gaat weg, zeg ik altijd dat ik even koppen moet tellen want die vind ze ook zo leuk
Gr sandra

Unknown zei

arme beestjes kunnen niet eens rustig eten .....geen paperazzi...ze zijn wel gaaf!
groetjes,lean

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Marijke,

Via Anda haar blog op jouw blog terecht gekomen. Natuurlijk het verslag van de kittens gelezen. Wat zijn ze lief. Vrienden hebben ook twee poezen vanaf 6 weken. Moeder kat was overleden. Met de fles eten gegeven de eerste weken. Zo klein, dat je ze inderdaad in je zak kan stoppen. Als je zin hebt kom eens een kijkje nemen op mijn blog. Momenteel weer regelmatig aan het scrappen en een leuke lay-out erop staan van jonge katjes. Tot ziens maar weer.
Ik ben volger geworden, dus je ziet me weleens vaker.
Groetjes Lida