welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 31 oktober 2010

may all your wishes come true

zo, mijn werkkamer is weer opgeruimd en weer wat strakker ingedeeld, heb meer ruimte op de werktafel nu, het werd steeds voller en voller
wil alleen nog naar ikea voor wat bakken om de losse dingen in te doen zoals uitgeprinte patronen etc , mijn administratie die hier ook staat en meer van die dingen, nu is dat een rommelig gezicht op de plank maar dat komt ook wel weer goed nu alleen nog even tijd vinden om er heen te rijden
heb gisteren tussen de bedrijven door nog een kaartje weten te maken die dit weekend de post op moet
vandaag ga ik me op de kerst kaarten storten

6 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Marijke! Heerlijk dat je hobbykamer is opgeruimd, moet hier ook nodig gebeuren.
Fijne zondag van Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Marijke....ik ken het probleem van ruimte....ik moet het delen met Ron....en die is erg opruimerig....ik heb alleen meer spullen, het blijft een probleem.

Maar je kaartje is weer erg lief...super meis.

lieve groet Lilian

m@deliefjuh zei

super lief gemaakt zo!

Lia zei

Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt en ja die rommel?????

Daar kan ik van mee praten hoor, heb gisteren ook eerst maar eens mijn bureau opgeruimd, kan ik hem weer vullen met nieuwe ideetjes.

Fijne Zondag en groetjes Lia.

Anoniem zei

Prachtig kaartje Marijke en mooie warme kleurtjes! Tja, ik ken dat, als je eenmaal begint met opruimen dan blijf je aan de gang hihihi! Geeft wel een voldaan gevoel :)

Liefs, Sandra

Marja Sch zei

Hoi Marijke wat een schatiig kaartje. Fijn dat je kamer nu bijna klaar is. Misschien zien we elkaar weer op de clubdag van CM Groetjes Marja