welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





dinsdag 4 mei 2010

voor mijn dochter- en wedstrijd

morgen 5 mei,wordt onze dochter alweer 29 jaar
ze heeft een heftige zware tijd achter de rug en ik wilde iets extra's voor haar maken, ze wil kettingen gaan maken dus heb er geld in gedaan naast de ketting spulletjes die ze er ook bij krijgt,( wordt mijn dochter dan eindelijk eens creatief? hahahaha) tevens dingt deze kaart mee voor de wedstrijd bij freubelen de club van marja waar ik met anderen mede beheerster ben, dit moesten deze kleuren zijn en nou zeg nou zelf is niets mis mee met die kleuren he





12 opmerkingen:

Hetty zei

Nee met de kleuren is niets mis mee hij is super mooi en alvast gefeliciteerd met je dochter

gr hetty

Jolara zei

wat ontzettend mooi ! GR Joyce

nicolet zei

Wat een schitterende verpakking voor je cadeau voor je dochter! Ze zal er vast heel blij mee zijn!!
Enne...alvast gefeliciteerd Marijke!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Ohhh Marijke,schitterende kaart heb je voor je dochter gemaakt zeg.
Prachtig papier,mooie kleuren,lief die stempel.
Gaat het een beetje met je man al,ik hoop het zo voor jullie.

Sterkte hoor meis.
Liefs Riet.x

BepvS zei

Wat leuk gedaan zeg en daar zal ze vast heel blij mee zijn.....
Gr, Bep

Ilonka zei

hoi Marijke wat schitterend gemaakt zeg! Heel erg mooi daar zal je dochter wel reuze blij mee zijn. En de kaart is ook prachtig een hele mooie set. Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn blog ivm geboorte Mike.

groetjes Ilonka

Anoniem zei

Schitterend gewoonweg !
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jouw dochter !
grtjes
Christa

Noami zei

Gefeliciteerd met je dochter!
Ik vind prachtig kaartje
groetjes Noami

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende cadeauenvelop met kaartje Marijke. Ook de kaartjes hieronder zijn prachtig.

Groetjes, Tineke

Annemarie en Merit zei

SChitterende kado envelop daar kom je goed mee voor de dag

Marja Sch zei

Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan Marijke en wat leuk dat je het project van de clubdag toch nog hebt gemaakt. Echt heel mooi geworden hoor. Veel lieve groetjes Marja

ScrapEnjoy zei

Wat een schattig enveloppe Marijke, zal je dochter blij mee zijn (plus inhoud) en natuurlijk gefeliciteerd meis, het kaartje is heel lief.
Succes ermee.

lieve groet Lilian