welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





woensdag 2 december 2009

tasje

dit tasje heb ik gemaakt voor onze operator van club freubelen waar ik mede beheerster ben ,die werd geopereerd en had een opkikkertje verdiend
heb er wat leuke scrap dingetjes in gedaan voor haar
jammer dat op de foto het er net even anders uit ziet in het echie is hij wat frisser en zie je het bandje er om heen beter, moet savonds maar geen foto's voor de blog maken maar gewoon overdags dat gaat beter maar tja hij is al op de post dus kan dat niet even meer herstellen

10 opmerkingen:

Riet zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt Marijke.

Liefs Riet.

Jolara zei

ontzettend gaaf gewroden !

ScrapEnjoy zei

Meis de foto is best duidelijk, maar het gaat om het leuke kadootje wat je gemaakt hebt, super leuk, het is een erg leuk "dank je wel" hoor.

groetjes Lilian

RosesMarijke zei

Ik vind dat je dat heel leuk gedaan hebt Marijke!!

Hetty zei

Wat zal ze daar blij mee zijn want hij is echt heel erg gaaf

gr hetty

Janny zei

wat prachtig Marijke en ontzetttend lief..ze zal er blij mee zijn!

Yvonne zei

Prachtig tasje Marijke! Weet zeker dat het heel erg op prijs wordt gesteld! Groetjes, Yvonne.

Esther zei

schattig weer.
ik vind het ook altijd leuk om iets te maken voor een ander.....

Milnie zei

Prachtig tasje Marijke! Ken het 'probleem' met de foto's helaas gaat het allemaal nog lastiger in de winter, maar moet eigenlijk zeggen dat hij voor mij heel duidelijk is en vind hem prachtig, kleurtjes zijn heerlijk fris!

Liefs,

Mélanie

Ellen zei

Wat een super lief gebaar daar zal ze vast heel erg blij mee zijn , Je hebt het prachtig gemaakt Marijke echt super !!