welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 20 december 2009

kerst kaarten van kleinkids







deze kerst kaarten zijn de rondte in gegaan van onze zoon en schoondochter van onze kleinkinderen . zelf heb ik de onderste maar heb de andere twee "geleend"van hyves waar ze in stonden , lekker stelletje he samen................ ze zijn genomen in intratuin in Rhoon , jammer dat ik nog geen tijd heb gehad om daar heen te gaan, morgen wel vrij maar de wegen zijn te slecht nu

12 opmerkingen:

Thea zei

Wat een leuke kaarten zeg!! zo lekker persoonlijk. super.

Groetjes Thea

Hetty zei

Wat een leuke kerstkaarten en wat een schatjes zijn het

gr hetty

Margreet zei

leuke foto's Marijke.......goed dat je er bij schreef dat ze in een tuincentrum genomen waren.....ik dacht al dat ze een hert in de huiskamer hadden...........lol!
groetjes, Margreet

Inge zei

zeker een super leuk stel!!! ohhh gaaf he naar intratuin deze tijd, dan kom je nooit met lege handen thuis!
groetjes Inge

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuke kaartjes, echt super!
Groetjes van Jacqueline

Milnie zei

Hele leuke en persoonlijke kaarten! vind ze echt heel erg lief en leuk, maar kan ook niet anders met zulke schattige kinderen erop!

liefs

Francien zei

Leuke kaarten Marijke...en bedankt voor de wensen op mijn blog.... Ook jouw en je familie wens ik een hele fijne gezellige Kerst toe en een heel gelukkig..gezond...en creatief 2010...beetje eigenbelang die creative wens...kan ik lekker bij je blijven snuffelen...
groetjes Francien.

Amanda zei

Prachtig Marijke, heerlijk zo'n stel!

liefs Amanda

ScrapEnjoy zei

Wat een leuk idee zo...heel persoonlijk, leuke kids.

lieve groet Lilian

Janny zei

Marijke...ik heb het afgelopen jaar van je blog genoten...ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar...tot in het nieuwe jaar!

Ellen zei

Wat een prachtig stel !!
Wat een rijkdom !! Hele fijne dagen met je familie Marijke!!

Gr, Ellen

Anoniem zei

Schitterende foto's Marijke.
Fijne feestdagen.

Groetjes Jannie.