welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 9 oktober 2009

weer thuis

he he het zit er weer op onze week spanje ik ben net en paar uurtjes thuis en brrrrrrrrrrr wat is het kkkkkkoud hier
hebben een giga hete week gehad echt waar elke dag gemiddeld 30 a 32 graden echt te heet eigenlijk ik heb hele gezwollen benen nog maar we hebben veel gelachen en veel gezien weer
ik hoop snel weer aan de freubel te kunnen maar er ligt een berg met wasgoed die ga ik eerst weg werken

9 opmerkingen:

Yvonne zei

Ja hoor, daar is Marijke weer!! Lekker bijkomen nu en wennen aan de Hollandse kou! Groetjes, Yvonne

Anoniem zei

Hoi Marijke fijn dat je het zo naar je zin heb gehad.
lekker even bij komen en dan weer heerlijk aan de freubel.

groetjes Jannie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Fijn dat je het zo lekker hebt gehad! Tot gauw, en een fijn weekend van Jacqueline

Margreet zei

Welkom in ons kikkerlandje Marijke....en wij vinden het hier nog steeds lekker weer!!...fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.......ben benieuwd naar je uitgebreide verslag!
Groetjes, Margreet

Hetty zei

Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad daar kan je weer even op teren en zeker mooie foto's gemaakt om te kunnen scrappen

Thea zei

Welkom thuis, en eh suscces met je was.

Theaxx

Ellen zei

Owww wat zal dat een overgang zijn tís hier compleet herfst. Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat freubelen komt ook wel weer hoor !!

akkina van steen zei

suscces met je was EN DAN MAAR LEKKER FREUBELEN WANT JE ZULT WEL WEER HELE MOOIE FOTO,S HEBBEN OM TE SCRAPPEN

celia zei

Hey Marijke,heb wat op mijn blog voor je!Gefeliciteerd!
Celia,