welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 28 augustus 2009

heerlijk die donkerdere dagen weer

wat is het toch weer lekker buiten , lijkt wel herfst en het gekke is??..... ik geniet.... ben zo blij dat die hitte beetje weg is ik heb dan veel meer zin in scrappen, vroeg donker, niets op tv, lekker aan mijn werktafel met Dan Gibson muziek ( van die kabbelende beekjes muziek), kop hete thee er bij de poezen op de werktafel aan het wegdoezelen wat wil een mens nog meer dan he? das pas geluk vind ik dan.
dus daardoor ook deze kaart gemaakt , om de een of andere reden krijg ik hem nooit zo mooi in beeld in het echt zijn de kleuren toch beter



10 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Marijke ,
Leuke kaart heb je weer gemaakt en mooie herfst kleuren.
Ik vind alleen de kleuren in de herfst mooi, maar ik ben echt een zomer mens,al die wind en regen moet er nog niet aan denken .
Het is maar goed dat we niet allemaal eender zijn dan was het knap saai.
Fijn weekend groetjes Jannie

Ilonka zei

hoi Marijke, wat een warme kleuren zeg . En wat een mooi kaartje.
Hhihihi het is inderdaad heerlijk weer om te scrappen . Een fijn weekend.

Greotjes Ilonka

Hannekie(Sisterly) zei

hij is echt prachtig hoor. ik heb dat ook altijd dat ik ze op de foto toch een stuk minder vind.

Petra zei

Een heel mooi kaartje is het geworden. Ach ja, de winter heeft ook wel weer wat gezelligs, maar van mij mag de zon nog even blijven hoor. Scrappen doe ik toch wel, wat voor weer het ook is.

Riet zei

Prachtig kaartje Marijke,leuke stempel zeg.
Ik ben ook een winter mens hoor.
Veel gezelliger,lichtjes aan ,heerlijk knus zo.
De zomer nee,je kan niet slapen door de warmte.
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.

fijn weekend.
Liefs Riet.

RosesMarijke zei

Ik vind het een heel mooi kaartje met prachtige kleuren!
Ik hou eigenlijk van alle seizoenen maar inderdaad als het zo warm is doe ik ook niet zoveel!
En wat fijn dat je er zo'n plezier in hebt....ik heb dat ook hoor...het ligt in de kleine dingen!!

Janny zei

ooo ik zie je al helemaal aan de tafel zitten te genieten Marijke...ook voor mij hoeft die warmte niet...ben ook helemaal in mijn nopjes als ik lekker aan de freubel kan! het resultaat is dan ook weer prachtig Marijke!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind hem zo al super, kun je nagaan hoe hij in het echt is.
Mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes en een fijn weekend, Jacqueline

celia zei

Wat zal ik blij zijn met de herfst op komst...meestal kijk ik uit naar de zomer,maar nu zitten we volop in de verbouwingswerken en dat tijdens drie weken vakantie!!Ik heb deze keer niet het gevoel gehad in verlof te zijn, :-(
Dinsdag begin ik al terug te werken...dus laat de winter maar vlug komen...dan heb ik terug 2weken verlof! :-)

ScrapEnjoy zei

Idd Marijke, dit is heerlijk weer om iets te doen, dat zie je dan ook wel aan je kaartje, ik hou ook meer van dit weer, lekker knutselen en freubelen.......ik heb er nu ook veel meer zin in.
Nou meis, succes.

lieve groet Lilian