welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 5 juni 2009

voor een vriendin






morgen gaan we naar limburg naar onze vrienden die ooit onze buren waren op een camping in middelbeers, nog steeds hebben we telefonisch contact en nu gaan we bij hun op visite , ze hebben een chalet laten maken en geplaatst in limburg , ik had haar beloofd dat ik iets zou maken voor aan de muur maar tja wat maak je dan he, moeilijk, dus ik heb nog maar weer een keer gekozen voor een dunne canvas en wel met mijn lievelings foto de zwanen hoop dat ze hem mooi vinden anders han gik hem gewoon lekker hier bij mezelf hihihihi









8 opmerkingen:

Riet zei

Dat zullen ze prachtig vinden Marijke,wees daar maar niet ongerust over.
Het is heel erg mooi gemaakt.

Fijn weekend.
Liefs Riet.

Unknown zei

Dit heb je heel mooi gemaakt.Daar mag je trots op zijn.
gr,Lean

Peet zei

ohhh, dit is geweldig mooi, Marijke!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is echt prachtig Marijke, dat moet ze wel mooi vinden. Fijne dag morgen, Jacqueline

Laura zei

Nou Marijke, dat wil ik ook wel aan de muur hangen hoor. Ik vind hem prachtig!!! gr. Laura

Janny zei

prachtiggg Marijke en wie zou dit nou niet leuk vinden????

Hannekie(Sisterly) zei

hoi
nou die gaan ze echt prachtig vinden
veel plezier
gr hannie

Francien zei

Nou ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn hoor Marijke...wat een prachtig canvasje...ze zal er zeker heel blij mee zijn....
groetjes Francien.