welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 25 oktober 2009

mijn boek
















eindelijk weer eens een werk van mij
was er voor de vakantie al aan begonnen maar door allerlei omstandigheden o.a met oppassen en narigheid in familie na de vakantie, kwam ik er maar niet aan toe maar eindelijk is de rust weer gekeerd in de familie etc en heb ik eindelijk weer freubel tijd
dit boek is gemaakt met foto's van mijn opa's en oma's die ik helaas niet heb gekend en ook hun trouwfoto's en die van mijn ouders
daarna volgden de foto's van de opening van de winkel en mijn geboorte en die van mijn zusjes en ena jongste broer
van de jongste is geen baby foto want toen deed de film camera de intrede in ons gezin
ik heb het idee van zo een soort boek bij een van mijn bloggers uit mijn lijst gezien ben alleen vergeten welke dat was maar door haar ben ik op dit idee gekomen
op de clubdag werd gevraagd waar ik de bladzijden van had gemaakt , heel eenvoudig ik had een kartonnen tijdschriften doos met een klep met aparte vorm en ik had ook nog een kartonnen doos liggen die vooraan in de winkel liggen bij de praxis dat is prima materiaal om mee te werken , wat vormen en allerlei maten knippen en klaar is kees
ben blij dat ik weer aan de knutsel ben want had het erg gemist moet ik zeggen

















































































































































vrijdag 9 oktober 2009

weer thuis

he he het zit er weer op onze week spanje ik ben net en paar uurtjes thuis en brrrrrrrrrrr wat is het kkkkkkoud hier
hebben een giga hete week gehad echt waar elke dag gemiddeld 30 a 32 graden echt te heet eigenlijk ik heb hele gezwollen benen nog maar we hebben veel gelachen en veel gezien weer
ik hoop snel weer aan de freubel te kunnen maar er ligt een berg met wasgoed die ga ik eerst weg werken

zondag 13 september 2009

oma,.....kijken...

dit is Damian 2 1/2 jaar oud en onze kleinzoon zodra hij ziet dat ik een camera in mijn handen heb ( ik maak soms ook filmpjes)dan weet hij het wel ( net als zijn grote zus) steeds als ik een foto heb genomen is het "oma.... kijken"en als ik niet tevreden ben over een foto gaat hij gelijk weer poseren hihihihihi als een echt foto model

zaterdag 12 september 2009

digitale stempel afdruk

ik heb een website ontdekt waar je digitale stempel afdrukjes kunt kopen en ik was hier zo weg van dat ik het eens heb uit geprobeerd http://digitalpenciltoo.com/ is het geen snoepie deze stempel en zo duidelijk als je die besteld ik ga hier zeker meer gebruik van maken denk ik

weer eens een 3-d




lang geleden dat ik een 3d plaatje weer heb bewerkt maar ik zag deze zeerover liggen en ik was op slag verliefd hihihihi maar ja moreheads hebben altijd al mijn hart gestolen he


donderdag 10 september 2009

nog meer kerst







zit weer helemaal in de kaartjes maar ja ik moet er ook zoveel voor kerst maken maar ben al bijna op de helft
ik had kleine foto's uitgeprint die ik vorig jaar met de sneeuw hier in schiedam centrum had gemaakt dus zonde om weg te gooien toch?
de onderste kaart is gemaakt met de cricut waar ik mee heb zitten spelen gisteren , staat nu op betere plaats op werkkamer alleen nog steeds niet aan een pc geschakeld , komt ook nog wel een keertje pc staat nog steeds beneden


dinsdag 8 september 2009

bruilofts kaart en kerst kaarten






ondanks de zeurendekop en nek pijn heb ik toch een productief dagje gehad , ik wilde niet in de zon dus heb heerlijk de koelte in mijn werkkamer op gezocht en de nodige kerst kaarten gemaakt en ook een kaart voor een stel dat morgen gaat trouwen
heb nog meer kaartjes gemaakt maar ben ik niet zo tevreden over dus die laat ik lekker niet zien
en een ander kaartje die ik van de week heb gemaakt voor een stel die 35 jaar getrouwd waren kan ik nog niet laten zien want ik heb een deel van het clubdag projectje er voor gebruikt en das nog geheim hahaha


vrijdag 4 september 2009

een simpele dit keer en hee prijsje gewonnen


heb het gevoel dat er een griepje aan zit te komen ik heb het zooooooooo kkkkkkkoud ( en een gloeiende wang van denk ik een ontsteking in de kaak) ik kreeg er niets meer als deze kaart uit vandaag gewoon een snelle en eenvoudige , die moest echt op de post vandaag
maandag denk ik toch maar even de tandarts bellen brrrrrrrrrrrr
en hee wat zag ik nu ik heb bij sisterly een prijsje gewonnen wat gaaf dank je wel hoor meiden ik ben er blij mee

donderdag 3 september 2009

blauwe kerst kaart


voor de club scrapmutsen
heb ik een blauwe kerst kaart gemaakt want het thema was blauw dus
ik heb er eens geen stempel amar een foto op gezet en wel eentje uit onze eigen stad de lange haven in de sneeuw, dus echt winters



dinsdag 1 september 2009

twee kaartjes dit keer


toch vamavond maar eens aan de slag gegaan nu ja gisteravond en vanavond dus , ik lig zo mega achter met mijn kaartjes dus ik moet toch wel even de tijd er voor gaan nemen wat te denken van de kerst kaarten en de kaarten voor de verjaardags lijsten van de hobbie clubs waarik lid van ben, ik zou wel 48 uur in een dag willen hebben hahahaha




zondag 30 augustus 2009

envelop kaartje met verrassing




ik kreeg van een lid ( patricia)van onze club freubelen zomaar 10 vellen grapihic 45 op gestuurd ik vind dat papier zo mooi alleen hier in de stad niet te krijgen heb als dank deze kaart voor haar gemaakt met wat stempel afdrukjes voor haar er in , ze wilde namelijk niets terug voor die schittereden vellen, denk dat ze hem inmiddels al binnen heeft dus nu kan ik hem wel plaatsten


mijn duo

dit zijn dus mijn kleinkinderen robine en damian een favouriet stel om mee te scrappen, met hun foto's wel te verstaan , wilde ze even ook hier laten zien, kleindochter had alleen haar neus fiks bezeerd vandaar de vlek er op, dus later deze week hoop ik een layout met hun foto's te kunnen maken nog

vrijdag 28 augustus 2009

heerlijk die donkerdere dagen weer

wat is het toch weer lekker buiten , lijkt wel herfst en het gekke is??..... ik geniet.... ben zo blij dat die hitte beetje weg is ik heb dan veel meer zin in scrappen, vroeg donker, niets op tv, lekker aan mijn werktafel met Dan Gibson muziek ( van die kabbelende beekjes muziek), kop hete thee er bij de poezen op de werktafel aan het wegdoezelen wat wil een mens nog meer dan he? das pas geluk vind ik dan.
dus daardoor ook deze kaart gemaakt , om de een of andere reden krijg ik hem nooit zo mooi in beeld in het echt zijn de kleuren toch beter



donderdag 27 augustus 2009

award

ik kreeg deze award van twee personen van Bea anke en van Celia

ik moest 7 dingen vertellen over mij zelf dus bij deze en daarna aan 4 anderen door geven
1: ik ben al 36 jaar gelukkig getrouwd a.s( zaterdag) met Mari
2:we hebben 2 kinderen allebei de deur uit en twee kleinkinderen
3:heb helaas geen werk maar zou iets met mijn hobbie werk willen doen
4:ik ben gek op alles wat met creativiteit te maken heb dus heel veel freubel en craft interesses
5:ben in het grijze verleden kapster geweest , en wat winkel werk daarna gedaan
6:ben al een hele tijd blogger denk toch al een jaartje
7:en ik hoop dat nog heel lang te kunnen doen
en nu ga ik hem door geven aan de volgende vier mensen

creanel

marga

akkina

femmy

woensdag 26 augustus 2009

boeddha sjaak






dit is een canvas met als een geintje voor onze vrienden,
onze vroegere buurman ,waar we nog steeds als vrienden dus mee om gaan, had een melige bui
zijn vrouw is helemaal boeddha gek en hij dacht ik ga op de tafel zitten en zal mezelf eens als boeddha geven aan haar je trekt een gekke smoel neemt een plastic halve buxus bol in je handen onderste boven dus en voilla een nieuwe boeddha is geboren hihihih nu ja dan is een foto camera door haar zo gepakt en ik dacht hier moet ik iets mee doen voor het nieuwe huis ( zijn inmiddels al paar keer verhuist) waar we zaterdag op visite gaan
ik heb eerst paars als achtergrond gebruikt maar doordat ik niet helemaal tevreden was ook door de witte "wolken"om de foto heen dacht ik ik gebruik de masks van Tim Holtz , en de nodige distress inkt ,evenals het naam venster die komt ook van Tim Holtz, ( ben daar nu eenmaal een fan van)
de bloemen zijn van Prima Marketing

zondag 16 augustus 2009

condoleance kaart


tja dat hoort ook bij het leven , zulke kaarten , deze is voor een hele lieve dame die op hele jonge leeftijd van haar man nu afscheid moet nemen , veel te jong , slechts 51 jaar heel triest


vrijdag 14 augustus 2009

kerst kaart




he he eindelijk is er weer wat uit mijn handen gekomen, dank je wel Elly voor het patroon
ik heb er maar een kerst kaart van gemaakt want ja de maanden gaan wel erg hard voor je het weet staat de kerst voor de deur en ik lig zo achter met mijn aantal wat ik al af had willen hebben
spieken jullie ook eens in mijn andere blog? mijn foto blog ? staat een heel lief diertje in hahahahaha de link staat hier rechts van mijn blog

vrijdag 7 augustus 2009

even pauze ;0)

door de hitte komt er hier niets terecht van het hobbien, ook de kleinkinderen gehad hier een nachtje en veel afspraken de komende dagen plus een begrafenis nog a.s dinsdag dus even geduld als het iets koeler is komt er vat wel iets weer in de blog, fijn weekend allemaal

zondag 2 augustus 2009

whisky koker


kreeg van een vriendin deze whisky koker met de woorden kun je hier iets mee, tuurlijk Fransje kan ik hier iets mee nog bedankt meid
zie hier het resultaat het was even moeilijk want ik had parelmoere behang papier om de koker heen geplakt en alles wat ik daar op plakte liet los daarom heb ik ijzeren bloemen met splitjes in de vorm van schroeven gebruikt om alles beetje op de plaats te houden
de deksel was moeilijk te beplakken met scrappapier er zat een bult in het midden dus dan maar een grote bloem die alles netjes bedekt , en zie je Fransje, je vlinder uit een van jouw bloemstukjes past mooi op die bloem


woensdag 29 juli 2009

award

en weer kreeg ik een award dit keer van ilonka, sorry dat het even heeft geduurd dat ik hem neerzette maar ja vakantie tijd he dan ben je wel eens weg.
graag geef ik hem door aan de volgende bloggers

Willy

sylvia

sandra

Nicole

zaterdag 25 juli 2009

kantjes blik




mijn schoonmoeder kocht een blik in de supermarkt met een afbeelding van thee glazen er op en die dacht hee leuk ik koop een blik met glazen maar was verbaasd dat er verdeel vakken in zaten en geen glazen hahaha ( ze is 78) dus het was kan jij hier iets mee ik heb er niets aan , tuuuuuurlijk kan ik dat en ik heb er maar een kantjes blik van gemaakt