welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 12 februari 2012

op verzoek

 ik kreeg vaak vragen van je hebt het over je werkkamer heb je veel materiaal en hoe ziet het er uit , ok bij deze dan wat foto's nadat er gisteren 4 planken bij gemaakt zijn door manlief en ik alles gereorganiseerd heb, ben er super bij mee nu alles weer een goed plekje heeft en niet alles op de werktafel gestouwd en gestapeld lag, alleen de laden bakken moet ik nog uit zoeken en her in richten alles ligt een beetje door elkaar maar daar was ik te moe voor dus doe ik van de week op een rustig moment







 kijk en als ik dan bezig was en onze sammie even een eigen plekje creëerde op mijn spullen waar ik mee bezig was kon ik geen kant meer heen en dat is nu ook verleden tijd.....denk ik.........zou sammie daar ook anders over denken????? hahahaha
fijne dag,
groetjes marijke

7 opmerkingen:

Chimene zei

Hoi,

Wat heerlijk om zo'n mooie, georganiseerde kamer te hebben!!

Ik zit op zolder, ruimte genoeg maar nog steeds een bende. Iedere keer ruim ik een beetje op maar als ik dan weer gescrapt heb dan is het weer een rommeltje.

Als ik jow kamer zie dan weet ik dat ik echt moet beginnen......

Fijne zondag nog:)
xxx Chimene

corryskaart zei

hoi marijke
vind je kamer er netjes geordend uitzien hoor!
bij mij lijkt het iedere dag of er een ontploffing hebt plaats gevonden:-)(
groetjes van corry

Unknown zei

Hoi Marijke echt heerlijk zo'n opgeruimde kamer ik ga binnenkort mijn kamer totaal veranderen kom natuurlijk veel ruimte te kort dus ga een kasten wand laten maken.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Helga zei

Heel leuk om te zien!
Bij de eerste foto dacht ik ooo dat valt mee tot ik derest zag, allemachtig!!!!!!!
Maar wel leuk, haha
Groet Helga

marion zei

wahaha..die laatste foto van die kat...wahaha..zo herkenbaar. Wat een supergaaf hobbieplekkie ! Liefs, Marion

Kitty Dieleman. zei

Leuk zeg ook hier heb ik je gevonden,je hobby ruimte ziet er super uit,zelf heb ik ook zo'n grote kamer maar jij heb wel veel meer spul als ik.
Maar geniet er lekker van,het ziet er super uit.

Groetjes Kitty

Sinikka zei

Jij hebt een erg mooie hobbykamer. Leuk dat je het even laat zien.
Gr. Sinikka