welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 9 december 2011

klok teddy

 deze had ik nog niet laten zien dacht ik dus toch nog maar even geplaatst je en anja nu weet ik weer welke je gestuurd heb hihihi
zo meteen even naar de stad terug ben kadootje voor vriendin gisteren vergeten mee te nemen , gelukkig is het weer iets minder erg als vannacht toen was ik toch wel beetje angstig met doe grote bomen pal voor mijn deur en de regen die de brievenbus in kletterde ondanks de klep die er voor hangt, dus geen zandzakken voor de deur maar handdoeken onder aan de deur
daarna als ik terug ben uit de stad even weer verder met wat andere soorten kaartjes te maken want die zijn ook heel hard nodig mijn bak is helemaal leeg......
wens jullie allemaal fijne vrijdag maak er wat moois van zou ik zeggen
gezellig dat je langs bent geweest,ben benieuwd wat jullie hier van vinden
groetjes marijke

11 opmerkingen:

Chantal zei

Hi Marijke, wat een superlabel is dit weer met Teddybo. Wat leuk dat je ook volger bij mij bent geworden! Lieve groetjes, Chantal

Corrie zei

Wat een super leuk Tag Marijke!

Groetjes Corrie

Astrid zei

Een schitterende tag Marijke, hier ging het ook te keer joh, wij staan ook onder een bomenwal, dus Elisa vond het niet prettig slapen op zolder, bang dat er een boom op ons huis zou vallen :(
Gelukkig is het nu een stuk beter :)

groetjes Astrid

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige TAG Marijke.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

corryskaart zei

hoi marijke
wat een leuke label/tag en zo als gewoonlijk van jou hand prachtig gekleurd
groetjes...corry

Riet zei

Schitterend,lief afdrukje,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Marrie zei

Hallo Marijke,

Deze is ook weer zo leuk dat heb je weer mooi gemaakt hoor.

Groetjes Marrie

Anja Zom zei

Jaja deze prachtige kaart staat te pronken hier bij mij.

Hartstikke bedankt Marijke ik vind hem echt toppie!!!

Groetjes van Anja

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaart geworden. Groetjes Janny

Sylvia zei

Hoi Marijke,

Wat een heerlijke beer ;) supers hoor!!! Mooi bekleurd en heerlijk die ijsspegeltjes ;) die blijven zo cool op een kaartje!!

Hugs
Syl

anita01 zei

Jij bent net zo gek van de teddy's als ik, gaaf joh....geniet er behoorlijk van bij jou en zo lekker veel...ben weer helemaal bij genoten marijke....enig.

Dikke knuf,
Aniet.