welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zaterdag 1 januari 2011

mijn eerste van 2011

in de eerste plaats wil ik jullie allemaal een fantastisch 2011 toewensen hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad en er heelhuids door heen zijn gekomen.
deze kaart lag al dagen op mijn werktafel en kwam maar niet af, zat met mijn gedachten even heel ergens anders en dacht nu moet ik hem toch afmaken anders komt het er nooit meer van.
de tekst sprak me wel erg aan en het is ook iets wat je elke dag moet doen, genieten dus,
ik ga dat zeker doen al word ik meer en meer beperkt , nog wel niet zo heel erg maar ik heb te horen gekregen dat ik fibromyalgie zou hebben en word nu naar de reumatoloog door gestuurd , maar ik blijf lachen hoor ik heb voor hetere vuren gestaan dit overleef ik ook wel weer en ben zo blij dat ik mijn scrap hobbie heb om te doen zodat mijn handen goed in beweging blijven ;0)
het papier van deze kaart is van making memories , Annalee
de stempel is van magnolia ( met dank aan een aantal dames in de reacties , ik had eerst geschreven dat het een hängler was) de tak naast het afdrukje is van magnolia
de teskt stempel is denk ik van de action

13 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kartje marijke
erg leuk gedaan
ik wens julie oko een gelukkig gezod en creatief 2011
liefs chantal

Sinikka zei

Een lieve kaart en ja, de tekst zegt het al.
Ik wens je veel sterkte toe med de fibromyalgie en hoop dat je ondanks dat nog heel veel hobby uren zult beleven.
Het stempeltje is een oude van Magnolia.
Gr. Sinikka

m@deliefjuh zei

hoi

het stempeltje is ook van magnolia. je kaart is super lief! erg mooi gemaakt!

Unknown zei

Jij ook een super mooi 2011 en wat een mooi en fris kaartje heb je weer gemaakt.
groetjes,lean

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ook voor jou een gelukkig en creatief 2011! Je 1e kaartje van dit jaar is erg leuk en super mooi. Het stempeltje is trouwens ook van Magnolia. Ik wens je sterkte met je fibromyalgie.
Liefs van Jacqueline

Yvonne zei

Hoi Marijke,

Heb heerlijk op je blog zitten lezen en genoten van al het moois wat je hebt gemaakt!Supers!!Heb me aangemeld als volger,kom gauw weer kijken.Lieve groet Yvon

Amanda zei

de beste wensen marijke en sterkte met je gezondheid!

je kaartje is een dotje! x

Bea van Ette zei

Hallo Marijke,

Mooie kaart!!

Nog de allerbeste wensen voor 2011, Bea

danielle zei

He Marijke,
Hij is weer helemaal leuk geworden je eerste van 2011
En ook wil jou nog het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en veel hobbyplezier
Lieve groetjes

Helga Teunissen zei

Hoi Marijke, ik kijk regelmatig op je blog omdat ik vind dat je heel erg mooie kaarten maakt. Meestal laat ik geen reactie achter omdat ik erg veel blogs bekijk en overal op reageren is dan bijna niet te doen. Maar dit keer dan toch, natuurlijk om je te laten weten dat ik je werk dus erg waardeer, maar ook om je te laten weten dat de tekst stempel van Eline Pellinkhof is (MD0096), grappig om te lezen dat iedereen denkt dat hij bij Magnolia hoort :-)
Groetjes Helga

Unknown zei

Hai Marijke,

Ten eerste wil ik je een hart onder de riem steken. Fybro is heel vervelend om mee te leven, ik spreek uit jaren ervaring, maar niet onoverkomerlijk. Je moet het alleen heel goed inpassen in je leven en jezelf goed in acht nemen. Maar het houd niet in dat je niets meer kan. Maar ja dat hoofd wil altijd iets wat het lijf niet kan. Maar 1 ding is zeker! Scrappen kan je en dat kan je blijven doen! Ik wens je al het beste de komende tijd/

Maria zei

Je kaartje ziet er prachtig uit, mooie groene tinten heb je gebruikt.
Sterkte met je gezondheid.
Ik wens jou en je familie een gezond en creatief 2011.
Groetjes, Maria

Unknown zei

Hoi Marijke, daar zijn we gelukkig dan weer bedankt voor je leuke reactie bij mijn candy. Ook wij hier wensen jou en Mari allegoeds toe voor het nieuwe jaar maar bovenal een goede gezondheid dat is belangrijkste dan komt de rest van zelf. Ik heb het erg druk gehad maar ben gelukkig weer begonnen met scrappen. Binnenkort meer op mijn blog.

Groetjes Peter