welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 28 januari 2011

jarig

normaal zou ik morgen ( zaterdag)mijn kaartje plaatsen maar omdat we een dagje uit hebben zet ik hem nu alvast neer
ik heb voor deze kaart het papier gebruikt van websterpages "lullaby lane", in de cirkel papier van forever friends "springtime"
spellbinders die "beaded circles" de grootste ring
het maand stempeltje is van jillibean, is heel leuk de maanden zitten er los bij dus je kunt hem maken zoals je wilt
maar omdat ik op een verjaardags lijst sta ben ik aan het vooruit werken zodat ik mijn handen niet op een lege plek sla
de takjes zijn van een die van crealies
en uiteraard weer een hängler stempel , ze blijven leuk he

dit zijn de copic kleuren die ik heb gebruikt voor de stempal afdruk

gezellig dat je weer kwam rond kijken bij me , ik zou het erg waarderen als je een reactie achterlaat in mijn blog
groetjes marijke



8 opmerkingen:

Sinikka zei

Hoi Marijke, Wat een leuke kaart. Ik vindt de vlaggetjes heel leuk en ook de datum stempel.
Die hänglar is erg koddig....vooral voor katten liefhebbers.
Gr. Sinikka

Lia zei

Wat een geweldige leuke kaart heb je gemaakt, super.

groetjes Lia

Sandra zei

wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt marijke en wat is je poppetje ook supermooi gekleurd
gr sandra

Anoniem zei

Prachtig kaartje Marijke! Heel feestelijk zo met die vlaggetjes! Liefs, Sandra

Mandy's Magnolia cards zei

weer heel erg mooi Marijke!
ook een super leuk idee zo met dat maand stempeltje!

een fijn weekend
groetjes,Mandy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een leuk en mooi kaartje Marijke! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Groetjes van Jacqueline

Anda zei

Onwijs leuk Marijke!!! fijne dag morgen

Gr. Anda

Riet zei

Schitterende kaart Marijke,zo lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.