welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





dinsdag 24 augustus 2010

kerst kaartje


buiten blijft het net herfst maar ik vind die wind best lekker en nu schijnt het zonnetje er ook nog eens bij , jammie..........
maar de kerst kaartjes gaan door,zomer winter of herfst, anders heb ik er te weinig eind van het jaar
papier is van Marianne design, Old fashioned Christmas
stempel is van Mo Manning
langs de jas en langs de muts heb ik met stickles diamond gewerkt

5 opmerkingen:

Aleida zei

Wat een geweldig mooie knopen! Het maakt het kaartje helemaal af! Leuke stempel trouwens.
groetjes,

Tineke van der Linden zei

Een heel lief kk Marijke. De wind mag van mij best wat minder zijn... maar al is het maar droog.
Groetjes, Tineke

Jennie zei

Hallo Marijke,

Wat een geweldige kaart. De stempel is ook zo leuk. Je hebt hem heel mooi gemaakt.

gr.jennie

Renata van Miltenburg zei

Hé...leuk...ik had jou ook nog niet ontdekt en de gevoelens zijn wederzijds hoor :) jij maakt ook prachtige kaartjes!

Om mee te kunnen doen aan de Karen's Doodles wedstrijd kun je een berichtje met je e-mail adres achterlaten op de Doodle Diva Gallerij ( http://doodledivasnetherlands.blogspot.com/ ) Dan krijg je die ontzettend leuke freebie toegestuurd! Zie je daar.

Warme groet,

Renata

Riet zei

Wat een geweldige kaart Marijke,super dat meisje,heel mooi papier.

Liefs Riet.