welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





vrijdag 6 augustus 2010

een tas en een sneeuwman

voor een vriendin heb ik deze tas gemaakt
met dank aan degene die me het patroon liet zien
ik zei de oen ben vergeten die persoon haar naam op te schrijven van wie die was, kwam tot de ontdekking dat ik hetzelfde papier had liggen , heb alleen als ondergrond lila gebruikt de lievelings kleur van vriendin, in de tas een kado bon van Blokker
het papier van de tas is van Papermania "Rose Garden"

deze sneeuwman is gemaakt op een halve wijnzak, had nog wat stukken kerst papier liggen en labels maar helaas geen naam bij , moet het toch eens wat beter bij gaan houden




10 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo marijke, grappig die sneeuwman met die wijnzak de stempel is erg leuk.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Linda zei

Het is heel erg leuk geworden. Mooi model, mooie kleuren, mooi gemaakt!

gr linda

nicolet zei

Wat ziet dat er allemaal schitterend uit!!
Groetjes nicolet

Elly zei

Hartstikke leuk zeg, allebei.
groetjes, Elly

Petra zei

Wouw Marijke jij hebt echt goede ideeen en je uitwerking is super mooi.

Groetjes
Petra

Eveliene zei

leuk tasje ,en sneeuwman is ook super

groetjes eveliene

miranda zei

hij is leuk geworden marijke

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Marijke,prachtig papier zeg.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Een lief tasje...leuk patroon! En het kk is ook prachtig Marijke.
Groetjes, Tineke

Maria zei

Leuk idee zo'n tas, mooi uitgevoerd hoor!
Groetjes, Maria