welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zondag 16 mei 2010

mijn werk"hok"

er wordt me wel eens gevraagd hoe ziet jouw werk kamer er uit?
nu, zo dus, lekker licht met twee ramen een voor en een zijkant , momenteel staat de zon aan de voorkant, deels ( het is nu half 4) die draait zo meteen volledig aan de voorkant ,ik heb heel veel laden bakken gehaald bij xenos dat werkt heerlijk, kan er nog wel 1 bij hebben links maar nog niet echt direct nodig
links onderin staat een lade bak met mijn gereedschappen en potloden etc en rechts staat een laden bak met hangmappen voor mijn cardstock en 30x30 effe papier
als ik tijd heb ga ik die bakken eens reorganiseren, de inhoud ben er al met paar begonnen zoals bv kant op stroken doen bloemen gesorteerd
chipwood letters in 1 bak etc. maar ik heb zoveel liggen, ik weet niet eens meer wat ik allemaal heb, alles ligt nog deels door elkaar
die roze en groene ben ik niet zo tevreden over dus die vervang ik t.z.t. ook nog door laden torens dus die planken gaan aangepast worden, de bakken gaan dan naar zolder voor spullen daar in te doen
de printer heb ik rechts staan met daarover heen een bed tafeltje wat ik laatst heb gekocht bij AH daar past dan net de cricut op zodat ik de rechter tafel vrij heb voo rmijn naaimachine( moet nog steeds de twee softwares installeren na de pc crash) misschien doe ik dat zo nog even
ik wil weer wat LO's maken van de week van de kleinkinderen voor hun foto boeken










13 opmerkingen:

celia zei

Woaaauuuuw super! En zo netjes! Een hele leuke werkplek waar je graag zal vertoeven!

Marja Sch zei

Wat een heerlijk werkhok Marijke. dat ziet er super gezellig uit. Gr Marja

Francien zei

Fijn hoor zo`n kamer Marijke...weet nog dat je "verhuisde"een tijd geleden... en alles zo netjes...dat is het bij mij niet zo met een heleboel hobby`s die allemaal in een kamertje moeten...maar ik weet waar alles ligt en wat ik heb...dat is ook wat waard...kan vaak niet op je blog komen en geen reactie plaatsen..dus misschien nu een toevalstreffer, blijf het proberen...groetjes Francien.

nicolet zei

Zooo he Marijke wat ziet dat er supernetjes uit zeg!!
Groetjes nicolet

Angelique zei

ooow wat een heerlijke ruimte heb je marijke, ziet erg mooi uit! Nu weten we precies hoe je je kaarten zit te maken hiihih, leuk hoor!!

Unknown zei

prachtig Marijke! Ben jaloers........heerlijk zo'n hok voor jezelf....

xxBetina

Elly zei

Een heerlijke kamer hoor Marijke, keurig netjes ook.
Ik kan niet wachten tot ik ook ruimte heb om er een eigen scrapkamer van te maken ( maar zoonlief wordt volgende week pas 19 , dus dat duurt nog wel even ;-), en eigenlijk zou ik nóg liever de kamer van mijn dochter hebben want die is groter ( maar zij is pas 16 hihi, dus die blijft nog wel even hier)

groetjes, Elly

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldige en heerlijk opgeruimde kamer. Prachtig!
Dat is bij mij wel eens anders, ha,ha!
Groetjes van Jacqueline

creationsncraftsbyarina zei

nou die van jou ziet er ook super gezellig uit, en ik zag dat jij de zelfde bakken hebt als die ik had.
super handig zijn ze.
ik wil er nog wel wat bij hebben.
maar een kleine vraag, ik zie dat jij kaarten hebt hangen, waar mee hangen ze aan het lijntje?????
kan het niet goed zien.
lijkt mij ook wel leuk om dit te doen met de kaarten die ik wel eens krijg van mensen.
Ik vindt je hobby kamer ook superrrrr

groetjes arina

Yvonne zei

Wat een prachtige, ruime heerlijk lichte werkplek heb je zeg. Helemaal super!
groetjes Yvonne

Maria zei

Wat een geweldige hobbykamer heb je, Marijke.

Rianne zei

WAUW dat ziet er gigantisch mooi uit!!

Soraya zei

Geweldige scrapkamer Marijke! Hug, Soraya x