welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





woensdag 28 april 2010

2e kaart voor vandaag

kreeg vandaag mijn prijzen pakket binnen gewonnen bij Diny Sprakel en dat was kwijlen hoor dames echt waar,en omdat ik al een kikkerstempel had ingekleurd gisteravond dacht ik die ga ik afmaken vandaag en ook die nog eens plaatsen net als de andere kaart in een ander bericht, dus twee op 1 dag
in de doos zaten mooie paperup kaartjes dus heb ik die mooi als achtergrond gebruikt voor de kikkers
het papier is van Magnolia , van wie het tekst stempeltje is weetik niet heb dat vergeten op cd doosje te zetten

8 opmerkingen:

Jolara zei

wat een mooie kaart ! GR Joyce

nicolet zei

Wat ben jij lekker actief vandaag Marijke!! Ze zijn allebei weer prachtig!!
Groetjes Nicolet

m@deliefjuh zei

leuk geworden :)

Hetty zei

Nou het zijn super mooie kaartjes geworden

gr hetty

Yvonne zei

Gefeliciteerd met je prijs!! Geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt! Super met die kikkers!
groetjes Yvonne

RosesMarijke zei

Ik vind het heel mooi geworden!!

Tineke van der Linden zei

Een superleuke kikkerkaart Marijke. En veel plezier met je prijs!

Groetjes, Tineke

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke vrolijke kikkerkaart, van harte en veel plezier met je prijs, dfe kaart hieronder vind ik ook schattig.