welcome/welkom






hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog





zaterdag 9 januari 2010

mijn favoriete stempel


dit is een stempeltje waar ik heel graag mee werk ik vind het een van de leukste die er is ik meen dat hij van magnolia is ( heb zoveel afdrukjes dat ik niet meer weet welke het allemaal zijn had ik dus gewoon op moeten schrijven he dom dom dom)
het papier is van basic grey, bittersweet raspberry cream
stickles in de kleur waterfal, en ik heb de label four van nestabilities gebruikt de grootste mal en daarna heb ik de achtergrond iets groter langs het lijntje uitgeknipt
de maria stewart pons en met distress kinkt de randjes gekleurd
tekst stempel is van marianne desighn




9 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtige kaart Marijke! Is de stempel niet van Hangler? Groetjes, Yvonne

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig in die warme kleurtjes en een hele originele kaart zo

Janny zei

tis een enige stempel Marijke en je kaart is ook prachtig!

Hetty zei

Wat een mooie kaartje en ja die stempel is wel heel erg leuk

gr hetty

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk stempeltje! Je kaartje is erg mooi en super lief.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Marijke..
Zeker een lief stempeltje,mooie kleuren.

Liefs Riet.

Milnie zei

Wow!!!! Prachtige kaart! vind de kleuren en het papier echt schitterend! Dat stempeltje heb ik inderdaad ook nog liggen, was er toen ook opslag verliefd op!

liefs

Amanda zei

oooh deze is echt schitterend, mooie mal heb je gebruikt, enne volgens mij is het een hanglar stempel, een hele mooie.

liefs Amanda

Anoniem zei

Geweldig kaartje Marijke!!
Liefs, Sandra