welcome/welkom
hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog
dinsdag 19 april 2011
tafeltje dek je,ezeltje strek je
maandag 18 april 2011
over the hill
heb de spellbinders stans fleur de lis squares gebruikt en die in gekleurd met distress inkt verder een mooi kantje die ik kado kreeg bij een bestelling bij wild orchiod crafts en ook het roosje komt daar vandaan een aanrader dat adres kan ik jullie zeggen
tekst is van fiskars make a wish quotes
takjes zijn van een stans van cealies
heel gezellig dat je langs bent geweest in mijn blog, een reactie is altijd welkom en zeker gewaardeerd
groetjes , Marijke
zaterdag 16 april 2011
dubbele hängler afdrukjes
van Spellbinders heb ik de die's fleur de lis en labels fourteen gebruikt en heb die voor ze de stans uit gingen eerst met distress inkt bewerkt .
maandag 11 april 2011
voor een lieve dame
zondag 10 april 2011
zo maar
dinsdag 5 april 2011
zonder stroom
maandag 4 april 2011
pensioenboekje
zaterdag 2 april 2011
vintage-easel
vrijdag 1 april 2011
maja design
gezellig dat je weer bent komen kijken bij me , ik zie graag je reactie tegemoed
fijn weekend allemaal, marijke
breiwerk kaartje- knitting card
maandag 28 maart 2011
pluk de dag
zondag 27 maart 2011
eindelijk, at last
eindelijk, het heeft heel lang geduurd maar de inspiratie is weer beetje terug,ik zat in een mega dip maar met de lente en de zomer in het vooruit zicht komt dat vast wel weer goed, terwijl mari in de "tuin" ( plaats van 20m2 ) aan het schoonmaken was waar ik niet bij kon helpen heb ik weer eens kaartje gemaakt deze stair step kaart is naar een voorbeeld uit de nieuwe magnolia ink het was even zoeken hoe ik het nu moest doen want ik vond de beschrijving niet helemaal goed maar ok het is me gelukt finally, it took me a while but the inspiration is back now we have lovely spring weather over here in Holland, while my Husband Mari is cleaning the back yard ( small garden) I made this stair step card , wasn't able to help him so I started scrapping again I saw this pattern in the new Magnolia Ink, it was a puzzle to understand what was told in the magazine because it wasn't written-explained so good I think, but finally I got the inches coverted to cm , I am not that good in inches also didn't understood the text so well oh well blond under the brown hair but finally it went ok.
het papier wat ik gebruikt heb is van webster's pages "your life.beautiful" het hekje en de magnolia zijn ingekleurd met copics, de tekst heb ik opgestuurd gekregen van iemand geen idee meer van wie en van welk merk het is, mocht je dit lezen mijn hartelijke dank, maar ik vond hem zo leuk wat kantjes aan de zijkant en beetje afkleuren aan der zijkanten met distress inkt walnut stain the paper I used is from webster's pages "your life.beautiful" the fence and the magnolia ( tilda) are coloured with copics, the text stamp I have gotten from sombody by email but forgotten who send that to me also no idea what company made this some lace and coloured the side of the card with distress ink, walnut stain
gezellig dat je weer bent wezen kijken bij me zou het echt waarderen als je een berichtje voor me achterlaat
great that you have visited my blog, it would be great if you leave a message for me
fijne dag allemaal nog, have a nice day
groetjes marijke
Abonneren op:
Posts (Atom)