
welcome/welkom
hoi allemaal fijn dat je kijkje komt nemen bij me , ..... hello every one great you are visiting my blog
woensdag 22 juli 2009
zaterdag 18 juli 2009
en het 2e cider boxje is geboren




ik kon het niet laten, wel de potloden op de werktafel in mijn 1e boxje en niet mijn gereedschap ( nu ja deel er van) dus ik heb ander smaakje cider gekocht, manlief zal die wel opdrinken en ben weer aan de slag gegaan met het papier van nicole
en zie hier het resultaat , buiten hoosde de regen tegen mijn raam aan en ik zat lekker met il divo aan te freubelen en frutselen , vakantie man gezellig he , jaaaaaaaa dus ;0)
donderdag 16 juli 2009
cider doosje gescrapt




gek he sinds ik scrap kijk ik heel anders naar voorwerpen en materiaal, kan ook niets weggooien maar dat zullen vele met mij wel het zelfde doen
laatst bij AH was dit nieuwe merk cider in de aanbieding ik dacht nou maar eens proberen, ik hou niet van alcohol ( sta snel op mijn kop)maar dit was zo licht dat ik dacht ach wie weet maar brrrrrrrr niet lekker dus, maar het doosje er omheen bracht me op een idee.
ik had nog niets gevonden wat ik leuk vond om mijn potloden en doezelaars in te doen en dit vond ik dus een prima model daarvoor
met papier van K&Company gewonnen bij Nicole heb ik deze potloden doos gemaakt nu ja kratje dus, heb het groene touwtje rondom door laten lopen met her en der een vlindertje er op en zo weer naar de voorkant terug laten lopen
stempel is ingekleurd met peerless verfpapier
woensdag 15 juli 2009
maandag 13 juli 2009
zondag 12 juli 2009
vissertje
even bij komen van een oppas dagje en nachtje met de kids dus wat is er dan beter relaxen dan aan mijn werktafel, goed muziekje aan ( dit keer il divo), eerst weer wat gerommeld in de kamer zelf het staat nog niet helemaal naar mijn zin dus dat blijf ik nog wel even doen het verschuiven hihihi en toen dit vissertje gemaakt omdat ik het visgaren per ongeluk verknipt had heb ik er maar een "echt touwtje"aan gedaanzaterdag 11 juli 2009
award gekregen
knutsel van kleindochter
.jpg)
vannacht zijn onze twee kleinkids blijven slapen omdat hun papa en mama allebei moesten werken vandaag, en vanmiddag terwijl de jongste zijn middag slaapje deed hebben de oudste ( robine, 5 jaar) en ik zitten knutselen ze wilde een doosje voor mama ik heb die in elkaar gemaakt en bestempeld ( stempels die zij zelf uit zocht) en zij heeft ze in gekleurd en in het doosje???? twee kusjes van lippenstift die oma stiekum bij haar had opgedaan die waren voor haar mama, de randen en debinnen kant van het doosje zijn door robine zelf verder gestempeld met zijn tweeen zijn ze buiten nog creatief bezig geweest kijk maar in mijn foto blog ( zie hier naast voor button)
dinsdag 7 juli 2009
zondag 5 juli 2009
laatste dag maasb.feesten
het was weer de laatste dag van 3 van de feesten hier en het was heet, snikheet ondanks de bewolking voelde je het zonnetje goed op je lijf branden dus onze kleinzoon pakte mijn pet want tja zijn zus had ook een roze pet hihihi en druuuuuuuk dat het was daar duizenden mensen vooral bij het optreden van luv je snapt niet waar al die mensen vandaan kwamenwillen jullie meer foto's zien ga dan even in mijn blog kijken www.kiekjesalbum.blogspot.com
zaterdag 4 juli 2009
maasboulevard feesten schiedam
vandaag de tweede dag van de maasboulevard feesten hier in schiedam en wel 50 meter van mijn huis vandaan .......een herrie van jewelste alleen hebben we dit keer geluk, het podium is met het voor zicht naar de nieuwe waterweg toe gericht en de wind staat ook gunstig dus het geluid is wat minder dan andere jaren ( god zij dank dus ook die dreunende bassen minder die zo zeer aan je maag doen )onze kleinzoon en kleindochter waren er ook met hun papa ( onze zoon) later was hun mama er ook bij die moest eerst nog werken en tja als de gebroeder ko optreden wil je alles zien en dan zit je bij papa hoog en droog voor meer foto's kunnen jullie naar mijn foto blog die rechts in deze blog staat vermeld, morgen nog 1 dag en dan zijn er waarschijnlijk ook weer meer foto's
donderdag 2 juli 2009
prijs gewonnen
hee das leuk zeg ik heb bij nicole een prijs gewonnen een drietal bloks met K&C papier , ik die nooit iets wint hihihihi, dank je wel nicole
ik vind het geweldig mijn weekend kan niet meer stuk , toch? en dan nog eens mega feesten hier 50 meter van mijn huis vandaan dit weekend maasboulevardfeesten dus ach wat zal ik dan zeuren over dat de temperatuur buiten te heet is hihihihi als het nog maar even droog blijft voor diw 3 dagen feesten hier
ik vind het geweldig mijn weekend kan niet meer stuk , toch? en dan nog eens mega feesten hier 50 meter van mijn huis vandaan dit weekend maasboulevardfeesten dus ach wat zal ik dan zeuren over dat de temperatuur buiten te heet is hihihihi als het nog maar even droog blijft voor diw 3 dagen feesten hier
zaterdag 27 juni 2009
restjes kaart




terwijl manlief weer eens fiks zat te zappen met de afstandsbediening ben ik maar een kaartje gaan maken komen verjaardagen zat aan de komende maanden, met een stukje papier van een beschuitrol, wat scrappapier wat al maanden op de plank ligt en mijn spelden en vlinder stempels plus een grote bronzen drukker heb ik er weer volgens mij een mooie van gemaaktvrijdag 26 juni 2009
behang papier

dit kaartje heb ik opgebouwd met .........stukjes behang papier , van die stalen, gevonden bij Kwantum jammer genoeg is het op de foto niet erg goed te zien , het bovenste randje is donkerbruin relief papier met daaronder "slangen" behang papierde onderste foto laat zien dat ik met een stukje canvas en wat distress inkt bezig ben geweest met daarin een vogel stempel bewerkt met versa mark en embossing poeder zo leuk om te doen
bloemen zijn van de cricut
dinsdag 23 juni 2009
cd-rom hoes



door een lid van de club freubelen ben ik op deze cd-rom hoes gekomen ( patricia bedankt) hier zitten 2 cdroms in met onze vakantie foto's van onze aller eerste vliegreis van bijna 5 jaar geleden en er gaan er nog meer komen van de andere vakanties ik vond dit zo een leuke manier van bewarenik heb voor deze cd hoes papier gebruikt van melissa frances , rubons van kaiser en de klok mask is van Tim holtz em blauwe en groen distres inkt
helaas hel helpt niet
nou het maakt niets uit of ik de volgers blok er in of er uit laat nog steeds dezelfde problemen als ik in iemands blog kijk , niet altijd maar soms dan kom ik nergens in en volgende moment kan ik alles weer zien nu dan maar steeds opnieuw proberen
volgers even foetsie
ik heb even het onderdeel volgers er uit gehaald de komende dagen om uit te testen of het helpt , ik kom soms zo vaak niet meer in de blogs van anderen an dan later weer wel dit is allemaal nadat ik de pc met outlook express 8 heb ge-upload,
moni gad me de tip probeer het eens uit als je de volgers er uit gaat halen het blokje met de foto's dus ( kan ik er later zo weer in zetten) dus dat ben ik nu aan het uitproberen maar meiden ik blijf jullie volgen hoor
moni gad me de tip probeer het eens uit als je de volgers er uit gaat halen het blokje met de foto's dus ( kan ik er later zo weer in zetten) dus dat ben ik nu aan het uitproberen maar meiden ik blijf jullie volgen hoor
superblog candy van nicole , loopt tot 12-07-2009
dit is de super blog candy van nicole, helaas heeft die een hele grote smak in de douche gemaakt gisteren en is fiks uit de running met waarschijnlijk een gebroken boven arm en heeft ook gekeusde schouderen gekneusde vingers hoe erg kun je het als een grote scrap fanaat als zij hebben?ik wens haar heel veel beterschap
zaterdag 20 juni 2009
2e voor de zaterdag
sketch van sandra
deze kaart heb ik gemaakt naar een sketch voor beeld uit de blog van http://scrappoint.blogspot.com/ voor als je eens zonder inspiratie zit hoe kan dat nu zou je zeggen maar ja je hebt wel eens van die dagen he hihihihihi , sandra bedankt voor de leuke sketches ( ere wie ere toekomt)
vrijdag 19 juni 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)






















